Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:59:47 GMT

گرت بیل: هیچ وقت رابطه بدی با رونالدو نداشتم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۲۸۷

گرت بیل: هیچ وقت رابطه بدی با رونالدو نداشتم

گرت بیل، ستاره رئال مادرید، شایعات در مورد درگیری اش با کریس رونالدو در زمان حضور ستاره پرتغالی در سانتیاگو برنابئو را به شدت رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در سال 2013 به عنوان گران ترین انتقال دنیا به رئال مادرید پیوست اما همچنان این کریس رونالدو بود که ستاره اصلی کهکشانی ها باقی ماند. هرچند در زمین این دو رابطه خوبی داشتند اما شایعاتی در مورد اختلاف آنها در خارج از زمین به گوش می رسید اما ستاره ولزی رئال این موضوع را به شدت رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به بی تی اسپورت گفت:" کریس رونالدو بازیکن فوق العاده ای است و من واقعا از بازی کردن در کنار او لذت می بردم. واضح است که رسانه ها تلاش می کنند در مورد مشکلاتی صحبت کنند که هیچ وقت وجود نداشته و در مورد آن جنجال سازی کنند. ما رابطه خیلی خوبی داشتیم.

او بازیکن فوق العاده ای است و آنچه او برای باشگاه انجام داد، با گل هایی که به ثمر رساند، مشخص است. او یک بازیکن استثنایی است و همچنان به جلو پیش می رود."

بیل همچنین در مورد جدایی اش از تاتنهام در سال 2013 و پیوستن به رئال گفت:" من از همه کارهایی که تاتنهام برایم انجام داد، متشکر هستم اما فکر می کنم آنها در آن زمان درک می کردند که وقتی باشگاهی به بزرگی رئال مادرید به سراغ شما می آید، رد کردن پیشنهاد کار دشواری است.

هرچند من از دوران حضورم در تاتنهام لذت بردم و عاشق باشگاه بودم و هنوز هم هستم، اما وقتی رئال مادرید به سراغ تان می آید، اگر پاسخ منفی بدهید، حسرت می خورید."

رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو گرت بیل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید یوونتوس کریستیانو رونالدو گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا به میزبانی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفته‌اند.

بای ال‌کلاسیکو یکی از مسابقات بزرگ فوتبال اروپا بوده و طرفداران خاصی از سراسر اروپا و داخل اسپانیا دارد که برای تماشای آن به ورزشگاه می‌روند.

در میان 77 هزار و 981 نفری که بازی امشب را به میزبانی ورزشگاه تازه بازسازی شده برنابئو نظاره می‌کنند، تماشاگران سرشماری هم از تیم مورد علاقه خود حمایت می‌کنند.

تصاویری که سایت رسمی باشگاه رئال مادرید منتشر کرده نشان می‌دهد فلورنتینو پرز قبل از این بازی از میهمانان مشهوری که هر کدام در رشته‌های ورزشی خود چهره‌های شناخته شده‌ای هستند، استقبال کرده است.

نواک جوکوویچ، ستاره صری دنیای تنیس و تام بریدی، پرافتخارترین بازیکن فوتبال آمریکایی پیش از بازی پیراهن‌های رئال با نام خود را دریافت کردند و با پرز عکس یادگاری گرفتند.

همچنین روی سکوهای ورزشگاه تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور 20 ساله اسپانیایی،  دیده می‌شود که طرفدار رئال مادرید است و برای تماشای این بازی به برنابئو رفته است.

دیگر خبرها

  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)