Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در واکشن به اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا درباره شناسایی حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های اشغالی جولان سوریه، این اقدام را سبب افزایش بی ثباتی در منطقه غرب آسیا و ایجاد مانع در برابر مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی خوانده است.

واکنش‌های منفی مقام‌های روسیه به شناسایی حاکمیت تل‌آویو بر بلندی‌های جولان اشغالی سوریه ادامه دارد و امروز جمعه بعد از وزارت خارجه روسیه، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری این کشور هم در این باره اظهارنظر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دونالد ترامپ» شامگاه پنجشنبه دراقدامی غیرقانونی و مغایر با قطعنامه‌های سازمان ملل، در پیامی توییتری اعلام کرد که وقت آن رسیده که آمریکا حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان اشغالی سوریه را به رسمیت بشناسد.

به گزارش خبرگزاری اینترفکس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در واکنش به این توییت گفت: «ما امیدواریم که اظهارات ترامپ درباره به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان به عنوان بخشی از سرزمین اسرائیل تنها در همان حد فراخوان باقی بماند».

به گفته سخنگوی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، چنین اظهارنظرهایی می‌تواند وضعیت پر تنش کنونی در خاورمیانه را به شدت بی‌ثبات کند».

سخنگوی کاخ کرملین درباره تاثیر این اقدام ترامپ بر پیش بردن مذاکرات سازش بین فلسطینیان و رژیم صهیونیستی هم هشدار داد و تاکید کرد که «طرح ترامپ درباره جولان سبب تسهیل فرایند مذاکرات (سازش) خاورمیانه نمی‌شود بلکه سبب سخت‌تر شدن این فرایند خواهد شد».

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، در اظهاراتی دو پهلو مدعی شده است که در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.
این درحالی است که رژیم صهیونیستی، امریکا و کشورهای غربی به دنبال متهم کردن ایران هستند و با توجه به رویارویی اخیر ایران و رژیم صهیونیستی، این تلاش‌ها بیشتر هم شده است. در چنین شرایطی چه عاملی باعث می‌شود تا نماینده‌ای که از قضا عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس است و باید به دنبال تأمین منافع ملی باشد، با اظهارات نسنجیده و خارج از مسئولیت برای کشور هزینه تراشی می‌کند؟

پر واضح است که این قبیل اظهارات خلاف واقع همواره و به راحتی از سوی دشمنان مردم ایران دستمایه تحریم و ایران‌هراسی قرار گرفته است.

تفکیک مسئولیت‌ها در کشور نیز نشان می‌دهد که ادعاهای این چنینی از سوی یک نماینده، مشروعیت نداشته و جز آسیب، ثمری ندارد.

کد خبر 846523 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه هسته‌ای - انرژی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • ماجرای هزینه تراشی عجیب یک عضو کمیسیون امنیت ملی با اظهارات نسنجیده + عکس
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • اظهارات تهدیدآمیز رئیس اسرائیل علیه ایران
  • باید با ائتلاف ناتو با ایران مقابله کرد! | ادعاهای تازه علیه ایران
  • ادعا‌های رییس اسرائیل علیه ایران
  • روز ۱۹۸ طوفان‌الاقصی |حمله پهپادی به جولان اشغالی/ نشست کابینه جنگی اسرائیل برای بررسی بن بست در مذاکرات آتش بس
  • ترس علنی سخنگوی فارسی زبان رژیم صهیونیستی از ایران + فیلم
  • فیلم| ترس علنیِ سخنگوی فارسی‌زبان رژیم صهیونیستی از ایران قدرتمند!
  • حمله مقاومت عراق به مواضع رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی