Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@13:56:25 GMT

نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی در شهرستان خوی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۳۰۴

نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی در شهرستان خوی افتتاح شد

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوی گفت: صبح امروز نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی در شهرستان خوی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، عزیز میرزایی (رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خوی) اظهار کرد: صبح امروز نمایشگاه صنایع دستط و سوغاتی در مقبره شمش تبریزی شهرستان خوی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه این نمایشگاه تا ۱۰ فروردین ماه برای بازدید عموم دایر خواهد بود، افزود: در این نمایشگاه سوغاتی‌هایی از جمله عسل، عرقیات سنتی و صنایع دستی از جمله چرم‌دوزی، عروسک‌سازی و غرفه‌های مربوط به هنرهای تجسمی و نقاشی وجود دارد.

لازم به ذکر است که تعداد این غرفه‌ها ۲۰ مورد بوده و برپایی این نمایشگاه‌ها گامی موثر در راستای معرفی صنایع دستی و سوغاتی‌های هر منطقه است.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 صنایع دستی صنایع دستی و گردشگری عروسک نمایشگاه صنایع دستی هنرهای تجسمی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ محسن معصوم‌علیزاده در نشست با فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر نگین درخشان حوزه گردشگری و صنایع دستی در استان است، افزود: سعی داریم ضمن حفاظت و مرمت آثار تاریخی، محوطه تاریخی نوشیجان را در فهرست موقت یونسکو ثبت کنیم تا شاهد حفاظت شایسته‌تری از این بنای به یادگار مانده از عصر مادها باشیم.

او تصریح کرد: در شهرستان ملایر با تدبیر فرماندار و حمایت‌های شهردار شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی هستیم.

فرماندار ملایر نیز گفت: این شهرستان با ظرفیت بالای خود و دو نشان بین‌المللی و جهانی یک ظرفیت بزرگ برای رونق اقتصاد استان و غرب کشور بوده و در اطلس سرمایه‌گذاری شهرستان یک مرکز تبادلات اقتصادی جهانی طراحی شده است.

سلمان اسماعیلی افزود: قلب این مرکز اقتصاد، عرضه صنایع دستی ملایر خواهد بود، در کنار این اقدام تقویت آنلاین‌شاپ‌ها در سکوهای مجازی بسیار پراهمیت است.

او تأکید کرد: امیدواریم با توجه به عزم شهرداری ملایر و بودجه‌های تزریق شده ملی و استانی در هفته دولت امسال شاهد افتتاح مجموعه «مینی‌ورد» به شکل رسمی باشیم.

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد