Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:49:39 GMT

رونق تولید با اقدام وعمل محقق می شود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۳۱۶

رونق تولید با اقدام وعمل محقق می شود

بروجرد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: رونق تولید و برطرف شدن مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با اقدام و عمل جهادی محقق می شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به اینکه شعار سال نیاز به توضیح و تفسیر ندارد، افزود: رونق تولید با گسترش صنایع کوچک و خانگی نیز محقق می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: رونق تولید در روستاها در بخش کشاورزی و دامپروری بسیار اهمیت دارد و در این راستا روستائیان نیز باید همت مضاعف داشته باشند.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: مسئولان اجرایی کشور باید در مقام عمل از تولید و اشتغال حمایت کنند و با تقویت تولید کنندگان به رشد اقتصادی کشور کمک کنند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود امسال را سال فرصت ها عنوان کردند براین اساس نباید در سال جدید فرصت پیشرفت و توسعه را از دست بدهیم.
وی ادامه داد: مسئولان اجرایی کشور تحت تاثیر دشمن نباشند زیرا دشمنان در 40 سال گذشته تهدید می کردند و کاری از پیش نبردند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به مسافرت های نوروزی و آمار بالای تصادفات جاده ای و تلفات گفت: مسافران نوروزی با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری بدون حادثه را برای خود و دیگران رقم بزنند..
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار داشت: رعایت صبر و حوصله در رانندگی بسیار مهم است و رانندگان باید با احتیاط رانندگی کنند تا به سلامت به مقصد برسند.
وی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س) افزود: غم و غصه امام حسین(ع) و یارانش در کربلا حضرت زینب(س) را از پای دراورد.
خطیب نماز جمعه بروجرد اضافه کرد: حضرت زینب(س) بسیار مورد توجه امام حسین(ع) و از عظمت بالایی برخوردار بود که امام حسین(ع) از او خواست تا در نماز شب هایش دعایش کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی بیان کرد: درحمله آل سعود به مردم بحرین و یمن در این سال ها فقط رسوایی ها نصیب عربستان شده و خون پاک کودکان بی گناه یمنی حکام سعودی را نابود خواهد کرد.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه خطبه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس ققوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین طهماسبی را به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6087855

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام طهماسبی به سِمت ریاست کل دادگستری استان یزد منصوب شد
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • رسیدن به سن تکلیف آغاز مرحله جدید زندگی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم