Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@05:11:14 GMT

سیل ۲۵۳ منزل مددجویان خراسان شمالی را تخریب کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۳۴۵

مجید الهی راد در مصاحبه با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به وقوع بارندگی‌های شدید و ایجاد روان آب در برخی از مناطق روستایی شهرستان رازوجرگلان اظهار کرد: بر اساس پیگیری‌ها انجام‌شده از مناطق روستایی بخشی از منال مددجویان کمیته امداد امام خمینی استان در مناطق آسیب‌دیده براثر سیل قرار دارند.

وی به حضور میدانی در این مناطق و بازدید از منازل مددجویان نیز پرداخت و گفت: بر اساس برآورد انجام‌شده و نظرات کارشناسان تعداد ۲۵۳ باب منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد در بخش جرگلان این شهرستان در ۲۳ روستا دچار آسیب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان شمالی میزان تخریب‌های ایجادشده در این روستاها برای منازل مددجویان را از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب اعلام کرد و افزود: با توجه به تمهیدات گذشته تمام این منازل بیمه بوده‌اند که کارشناسان هم‌اکنون در حال ثبت و برآورد دقیق خسارت‌ها جهت انجام روال اداری برای جبران این صدمات هستند.

وی با اشاره به برخی تمهیدات برای گذر از وضعیت بحرانی این خانوارها گفت: کمک‌های اضطراری در نخستین ساعات به خانوارهای متأثر از بارندگی‌ها و سیل داده‌شده که ازجمله کمک‌های غذایی برای رفع نیاز طی این روزها است.

الهی راد در انتها از پیش‌بینی برای رفع مشکلات ایجادشده با کمک دهیاری‌ها و ساکنین این مناطق خبر داد.

گفتنی است در پی بارش‌ها و اعلام مسئولان درمجموع و طی برآوردهای اولیه ۹۹۵ باب منزل مسکونی در شهرستان‌های خراسان شمالی دچار خسارت شده‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی

 حسینی گفت: خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود

وی افزود: در این راستا در مدت اشاره شده ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان با اشاره به اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، که شامل کولر آبی، بخاری گازی، یخچال، آبگرمکن گازی، ماشین لباسشوئی و ... بوده است بیان کرد: رفع فقر و محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوار‌های تحت حمایت یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

 حسینی افزود: براساس نیازسنجی‌های انجام‌شده به منظور تامین نیاز‌های ضروری تمامی خانوار‌های تحت حمایت، ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیرین، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهاد‌ها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسئولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیاز‌های ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • تداوم امداد رسانی هوایی به مناطق سیل زده قصرقند
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • دزدی آیفون منازل مناطق شمالی تهران!
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد