Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:38:12 GMT

1.2 میلیون گردشگر طی چهار روز از خوزستان بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۳۷۰

1.2 میلیون گردشگر طی چهار روز از خوزستان بازدید کردند

اهواز - ایرنا – معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: یک میلیون و 259 هزار و 53 نفر از 27 اسفند 97 تا یکم فروردین 98 از استان خوزستان بازدید کردند.

غلام شجاعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد بازدید کننده 614 هزار و 700 نفر در هتلها، مامانسراها، کمپهای شهرداری ، مدارس و سایر مکانهای اقامتی در شهرهای مختلف استان اقامت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اینکه هنوز در ابتدای موج اول سفرهای نوروزی قرار داریم عمده مسافران در آستانه یا در مسیر ورود به استان هستند ، تاکنون در ورودی اندیمشک، دزفول و شوش به استان بیشترین میزان مسافران نوروزی را داشته ایم.
معاون گردشگری اداره کل کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بیان کرد: دو شهرستان آبادان و خرمشهر نیز نسبت به دیگر شهرهای استان مسافران نوروزی قابل توجهی داشته اند.
وی افزود: انتظار می رود طی روزهای آینده مسافران نوروزی بیشتر شود.
شجاعی بااشاره به بارندگی طی روزهای آینده بیان کرد: تدابیر لازم و کمپهای مورد نیاز برای اسکان و پذیرایی با همکاری شهرداری ها در سطح همه شهرستان ها در نظر گرفته شده است.
وی افزود: در شهر اهواز نیز مدارس، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز با وجود سه سوله بزرگ علاوه بر سالن‌های دیگر در سطح شهر آماده اسکان مسافران هستند.
7164/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي نوروز98 گردشگر خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سیداحمد موالی زاده با اشاره به برگزاری نشست بررسی موضوع راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز گفت: همچنین راه اندازی مجموعه پارک و پردیس علم و فناوری استان خوزستان در مجاورت این شهرک مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست، مصوبه‌های خوبی داشتیم که امیدواریم به زودی اجرایی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سند چشم‌انداز بلندمدت در حوزه گردشگری قم طراحی شود
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در استان مرکزی
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند