Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مرزبانی در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) انتظامی کرمانشاه، اظهار داشت: از هفته‌ها پیش بحث تأمین امنیت مسافران نوروزی در استان کلید خورد و خوشبختانه با زحمات همکاران شاهد رضایت خاطر این عزیزان هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر گشت‌های به کارگیری شده، حدود ۴۰ ایستگاه پلیس نیز در کنار اماکن گردشگری، تفریحی، تاریخی و اقامتی مسافران و مهمانان نوروزی برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مرزبانی با مهم ارزیابی کردن مقوله امنیت در ماندگاری مسافران و گردشگران گفت: تمام تلاش پلیس برقراری امنیت کامل برای هموطنانی است که کرمانشاه را برای مسافرت انتخاب کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: کوچک‌ترین احساس ناامنی می‌تواند تأثیر نامطلوبی در روحیه مسافران نوروزی داشته باشد و حتی ممکن است باعث شود ان ها در سال‌های آتی هیچگاه این استان را برای مسافرات انتخاب نکنند و این خوشایند استانی مانند کرمانشاه نیست.

وی تاکید کرد: پلیس خود را خادم مردم دانسته و تمام سعی و توانش را به کار می بنند تا لبخند رضایت را بر لبان مسافران نوروزی، هموطنان و همشهریانش بنشاند.

سردار مرزبانی در پایان به مهمان نوازی مردم کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: مردم این دیار با رفتار خوب خود باعث شده‌اند اکثر هموطنانی که کرمانشاه را برای مسافرت انتخاب کرده‌اند در پایان با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود برگردند.

کد خبر 4573707

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: امروزه به واسطه تلاش‌های نیروهای مسلح، امنیت در زمین و هوای غرب کشور برقرار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر حمیدرضا رحمت‌پور صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح گرامیداشت روز ارتش که در ستاد فرماندهی ارتش کردستان برگزار شد، اظهار داشت: 29 فروردین ماه روز بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های ملت بزرگ ایران و ارتش قهرمان است.

وی ضمن بزرگداشت روز ارتش و خیر مقدم به همه مهمانان گفت: گردنه‌های برافراشته کردستان خود گواه و حاکی از رشادت‌ها و جانفشانی نیروهای ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح؛ سپاه، انتظامی، مرزبانی و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با اشاره به شهید چمران تصریح کرد: ما رشادت‌های شهیدان بابایی و آبنشاسان را فراموش نمی‌کنیم. همه مردم و نیروهای مسلح رشادت‌های ارتش در قبل از جنگ، آرام‌سازی منطقه و سال‌های دوران دفاع مقدس را به یادگار دارند.

وی بیان کرد:  امروز به واسطه همین تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح؛ امنیت غرب و جنوب کشور و مرزهای شرقی، دریا و هوا پایدار و در آرامش کامل است که باید این وضعیت را قدر بدانیم.

رحمت‌پور عنوان کرد: موفقیت‌ها و بزرگی‌ها و بالندگی‌های که در کشور داریم با خون دل‌ها به دست آمده و حاصل رشادت رزمندگان و ایثارگران است.

وی خاطرنشان کرد: 29 فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر مقام معظم رهبری "یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" یادآور رشادت‌های دلیرمردانی است که دفاع از میهن بر سرلوحه افتخاراتشان می‌درخشد.

فرمانده قرارگاه ارتش استان کردستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مخلص و سرافراز ارتش اسلام سپهبد علی صیاد شیرازی، مطالعه زندگی و اخذ الگو و سرمشق از این شهید والا مقام را بر همگان واجب دانست.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات مناسب به مسافران نوروزی و کاهش ۴۴ درصدی تصادفات شهر تهران
  • انتقاد شدید از وضعیت نابسامان پارکینگ‌های شهر کرمانشاه
  • پایان دوران سلطنت هتل‌ها
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • قدردانی رودسری ها از پلیس برای برقراری نظم و امنیت
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • پیشمرگان کرد مسلمان در ایجاد امنیت منطقه نقش‌آفرینی می‌کنند
  • خدمت‌رسانی۳۵پایگاه هلال احمر کردستان به مسافران نوروزی
  • آمادگی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت در مرزهای ایران