Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرارداد آلوز در پایان فصل با پاری سن ژرمن به پایان می رسد و احتمالا او در تابستان از این تیم جدا می شود.

طرفداری- دنی آلوز پس از سال ها حضور در بارسلونا، در سال 2016 به صورت ناگهانی تصمیم گرفت به یوونتوس برود و پس از یک سال، سر از پاری سن ژرمن درآورد. حالا پس از دو فصل حضور در پی اس جی، این مدافع 35 ساله برزیلی ممکن است در آمریکای جنوبی به فوتبالش ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش کوریره دلو اسپورت و اوله آرژانتین، قرارداد دنی آلوز با پاری سن ژرمن در پایان فصل خاتمه می یابد و وی حاضر به تمدید قرارداد با تیم پاریسی نشده است. در واقع پیشنهاد نیکولاس بوردیسو، مدیرورزشی بوکاجونیورز، دنی آلوز را وسوسه کرده است. امکان انتقال دنی آلوز به بوکاجونیورز در تابستان وجود دارد اما مهم ترین مشکل، دستمزد 4.5 میلیون یورویی آلوز در پاری سن ژرمن است و مشخصا بوکاجونیورز از پس تامین چنین دستمزدی برنمی آید. با این وجود، دنی آلوز همیشه نشان داده که انجام کارهای غیرمنتظره از او بعید نیست و این موضوع می تواند بوکاجونیورز را امیدوار کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان برزیلی با نساجی قائمشهر به توافق رسید

تیم فوتبال نساجی مازندران شرایط خوبی را در فصل بیست و سوم سپری نمی‌کند و این تیم با کسب ۱۵ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد. نساجی چی‌ها که در نیم فصل دوم و پس از فسخ قرارداد رشید مظاهری با علیرضا رضایی دروازه‌بان سابق استقلال قرارداد امضا کرده بودند در دیدار برابر آلومینیوم اراک شاهد مصدومیت طولانی مدت دروازه‌بان جدید خود شدند تا کام هواداران این تیم بار دیگر تلخ شود.

در همین راستا، مدیران باشگاه نساجی بلافاصله با گزینه‌های زیادی برای جانشینی رضایی وارد مذاکره شدند و «لوان پولی» دروازه‌بان برزیلی مد نظر کادر فنی قرار گرفت. این دروازه‌بان تا ۴۸ ساعت آینده وارد تهران خواهد شد تا در تمرینات نساجی حضور یابد.

پولی سابقه حضور در تیم کورتیبا، اتلتیکو گویانینسه و فلامینگو برزیل را دارد، اما بازی ملی در کارنامه او دیده نمی‌شود. همچنین در چند روز اخیر برخی از رسانه‌ها خبر از بازگشت رشید مظاهری دروازه‌بان نیم فصل اول نساجی به این تیم را داده بودند که این موضوع صحت ندارد و خیلی بعید است مظاهری بار دیگر پیراهن نساجی را بر تن کند.

دیگر خبرها

  • قرارداد برمر با یوونتوس بند فسخ دارد؛ منچستریونایتد پیگیر شرایط
  • حمله تند ستاره برزیلی به روبینیو و آلوز
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی در بارسلونا
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • مسی از رفتن به پاری‌سن ‌ژرمن ناراضی است
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • آزادی دنی آلوز با وثیقه یک میلیون یورویی
  • دنی آلوز آزاد شد؛ لحظه عجیب خروج ستاره برزیلی و وکیلش از زندان +ویدیو
  • ارومیه مدافع عنوان قهرمانی را سورپرایز کرد
  • دروازه‌بان برزیلی با نساجی قائمشهر به توافق رسید