Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@23:27:03 GMT

کمک بلاعوض 13 میلیونی برای بازسازی مسکن سیل‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۵۰۰

کمک بلاعوض 13 میلیونی برای بازسازی مسکن سیل‌زدگان

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جزئیات تسهیلات و کمک های در نظر گرفته شده معیشتی و بازسازی مسکن به سیل زدگان گلستانی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، عزیزالله مهدیان پس از بازدید از مناطق سیل زده گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته از سوی سازمان برنامه و بودجه ابلاغیه‌ای برای بازسازی مناطق سیل زده استان به مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صادر شده تا عملیات بازسازی بلافاصله آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به محض آغاز فعالیت بانک‌ها، پرداخت خسارت به سیل زدگانی که پرونده آنها کارشناسی شده آغاز خواهد شد و بازسازی را با سرعت شروع می‌کنیم.

مهدیان بیان کرد: به واحدهای روستایی که ۱۰۰ درصد تخریب شدند ۳۵ میلیون تومان تسهیلات به همراه سقف ۱۵ میلیون تومان تسهیلات معیشتی (خرید لوازم زندگی) تعلق می‌گیرد. همچنین ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و دو میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی به این خانواده‌ها پرداخت می‌شود.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: در مناطق شهری نیز به واحدهایی که ۱۰۰ درصد تخریب شدند، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات به همراه سقف ۱۵ میلیون تومان تسهیلات معیشتی در نظر گرفته شده است. همچنین ۱۱ میلیون تومان کمک بلاعوض و دو میلیون تومان کمک بلاعوض معیشتی به خانواده‌ها تعلق خواهد گرفت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سیل مسکن گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛  هادی زارعی به خبرگزاری صدا و سیما گفت: این واحد‌ها با استفاده از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی اجرا شده است.
وی گفت: بیش از ۶۰ درصد از واحد‌های مسکونی در روستا‌های استان مقاوم سازی شده است و دولت تلاش دارد تا با پرداخت تسهیلات به مقاوم سازی منازل روستاییان سرعت ببخشد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه از افتتاح طرح‌های زیرسازی و روسازی و آسفالت در ۱۳ روستای استان در گستره ۴۴ هزار مترمربع خبرداد و گفت: این طرح‌ها در روستا‌های شهرستان‌های مانه، سملقان، شیروان، بجنورد، فاروج، اسفراین، رازوجرگلان و بام و صفی آباد اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • شمار واحدهای نهضت مسکن ملی از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار گذشت
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات خودمالکی در خوزستان پرداخت شد
  • ۷۰۰ واحد مسکن روستایی خراسان شمالی بهره برداری شد
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • افتتاح ۶۷۰ واحد مسکن مددجویان چهارمحال و بختیاری