Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیران-امام جمعه تیران‌وکرون گفت: با وجود سرمایه های عظیم ملی، فقر در کشور نباید جایگاهی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به توصیه و سخنرانی‌های رهبر انقلاب اظهارکرد: رهبر انقلاب بر رفع چالش‌های اقتصادی و مشکلات بیکاری تاکید کردند که البته در سال جدید شاهد گشایش های اقتصادی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود سرمایه‌های عظیم ملی، فقر در کشور نباید جایگاهی داشته باشد، مسوولان با برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود کشور، انقلاب جدیدی در تولید و اقتصاد برای سال جدید ایجاد کنند تا اینکه شعار سال نیز محقق شود.

امام جمعه تیران و کرون با اشاره به اینکه این سرمایه های عظیم نیروی انسانی و منابع موجود در کشور باید در خدمت تولید و رشد اقتصادی قرار گیرد، تصریح‌کرد: با وجود چنین سرمایه‌هایی نباید مشکل اقتصادی و فقر در جامعه وجود داشته باشد.

رشیدیان ادامه داد: تحریم‌ها و سومدیریت های داخلی از جمله عوامل بروز مشکلات اقتصادی در کشور است که با مدیریت و برنامه‌های مسوولان این چالش مهم کشور رفع و مردم از وضعیت اقتصادی ناگوار رهایی پیدا خواهند کرد و وضعیت زندگی آن‌ها بهبود پیدا می‌کند.

وی بر رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم تاکید کرد و یادآورشد: مقابله با کاهش اعتبار و ارزش پول کشور که به کاهش قدرت خرید مردم در داخل مجر شده و قادر به خرید و تامین مایحتاج خود نیستند یک ماموریت مهم برای همه مسوولان است.

امام جمعه تیران و کرون به سخنان رهبر انقلاب بر رعایت ضوابط شرعی در فعالیت های مدیریتی و اجتماعی تاکیدکرد و گفت: حدود الهی باید در همه مسایل رعایت شود، بی توجهی به حرام و حلال در فعالیت‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بسیاری از مشکلات کشور را ایجاد کرده است.

رشیدیان به پیشرفت آموزه‌های اسلامی و قدرت کشورهای مسلمان در جهان اشاره‌کرد و گفت: دشمنان از اسلام، دین، مسجد و شیعیان خیلی صدمه دیده‌اند و به همین خاطر به مساجد حمله می‌کنند و این برای مسلمانان مایه ترس نیست، زیرا شهادت آرزوی مومنان است و با انجام حملات تروریستی مسلمانان دست از اهداف خود بر نمی‌دارند.

وی ادامه داد: عربستان سعودی با تعابیر رهبر معظم انقلاب به زودی زمین‌گیر می‌شود و همه سرمایه‌هایی که آن‌ها برای خود از لحاظ نظامی جمع‌آوری کرده‌اند بزودی در اختیار دولت اسلامی قرار می‌گیرد و آن‌ها از آن منفعتی نمی‌برند.

امام جمعه تیران به سالروز شهادت حضرت زینب(س) نیز اشاره‌کرد و گفت: آن حضرت سختی‌های فراوانی را تحمل کرد و روایت‌گری ایشان نقش موثری در انتقال پیام کربلا داشت، ایشان اسوه صبر و بردباری و الگویی برای مادران شهدا که چندین فرزند خود را در مسیر اسلام و انقلاب تقدیم کرده‌اند، هستند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اقتصاد امام جمعه تيران و كرون تيران و كرون مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، شامگاه دوشنبه در دیدار حجت‌الاسلام حاجی علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و اعضای شورای تأمین استان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: بر اساس اعلام تیم اقتصادی دولت سیزدهم، استان گلستان دومین استان امن برای سرمایه‌گذاری است.

وی افزود: استان گلستان در زمره ۳ استان برتر از نظر رشد اقتصادی در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی با وجود خشکسالی چندین ساله در استان قرار گرفته است.

استاندار گلستان با بیان اینکه خوشبختانه قدر مطلق رشد استان بیش از ۸ درصد شده است، گفت: استان گلستان بر اساس اعلام تیم اقتصادی دولت مردمی سیزدهم در جایگاه دومین استان امن در راستای سرمایه گذاری اعلام شده است.

وی یادآور شد: با رشد سرانه درآمدی مردم گلستان فاصله طبقاتی اقتصادی مردم کاهش یافته است.

زنگانه اظهار کرد: استان گلستان با دارا بودن ۴۷ درصد سکونت روستایی باید برای توسعه بر اساس محوریت روستا اقداماتی انجام شود که یکی از این اقدامات اجرای ۱۱۰ پروژه در قالب طرح تکام است.

وی افزود: بر اساس وعده دولت سیزدهم در خصوص اشتغال، استان گلستان دومین استان کشور در از نظر نرخ اشتغال قرار گرفته است.

استاندار گلستان گفت: با وجود موانع گوناگون در تحقق وعده‌های دولت در ۲ بار سفر به گلستان موفق به اجرای این مصوبات شده و در جایگاه دوم کشور از این منظر اعلام شده است.

وی ادامه داد: استان گلستان برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه اول کشور در سامانه شفافیت و دسترسی آزاد به اطلاعات شد.

زنگانه اظهار کرد: با ثبت گذر از مرز تبادل یک‌میلیون تن از این پایانه مرزی دیپلماسی اقتصادی استان در جایگاهی جدید قرار گرفت.

کد خبر 6085956

دیگر خبرها

  • گلستان دومین استان امن برای سرمایه گذاری است
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است