Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:28:57 GMT

نهادهای اداری رونق تولید را گرفتار کاغذبازی نکنند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۵۹۵

نهادهای اداری رونق تولید را گرفتار کاغذبازی نکنند

شهرری- ایرنا - امام جمعه موقت شهرری به نام امسال به عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دستگاه های نظارتی و اداری با گسترده کردن روندهای اداری(کاغذبازی) مانع فعالیت سرمایه گذاران در حوزه تولید و رونق آن نشوند.

به گزارش، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) اظهار داشت: توجه و توسعه به مقوله رونق تولید موجب ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در جامعه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: اشتغال زایی و رونق تولید در کشور، دست اجانب و بیگانگان را از کشور کوتاه می کند.
امام جمعه موقت شهرری افزود: غرب و استکبار می خواهد ملت ایران تولید داخلی نداشته و از نظر تولید هر نوع کالایی به آنها وابسته باشد.
وی یادآور شد: کارآفرینی و سرمایه گذاری در عرصه تولید برای کشور سودآور و ارز آور بوده و اقتصاد را رونق می دهد.
حجت الاسلام ابراهیمی عنوان کرد: شهرری با توجه به مکان های زیارتی و ظرفیت و پتانسیل گردشگری می تواند رونق و تولید گسترده ای در این عرصه داشته باشد.
وی یادآور شد: توسعه صنعت گردشگری و هتل سازی در شهرری علاوه بر اشتغال زایی زمینه توسعه و گسترش اقتصادی را به همراه دارد.
امام جمعه موقت شهرری با اشاره به اینکه غرب گرایی و غرب زدگی مهمترین معضل کشور است،گفت: متاسفانه برخی ها تصور می کنند که غرب منجی ما خواهد بود و مشکلات را حل می کند.
وی خاطر نشان کرد: اعتماد به غرب و غرب گرایی یک اشتباه بزرگ به شمار می رود.
1970//6139

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نمازجمعه رونق توليد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه مردم پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند گفت: رژیم صهیونسیتی طی این سال‌ها دست به اقدامات کوردلانه بر علیه ایرانی ها، همچون ترور دانشمندان هسته‌ای زده و با حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیاز به تنبیه داشت.

وی افزود: نیرو‌های مسلح ما با اخلاق مداری و حفظ حریم حقوق بشر، متجاوزگر را تنبیه کرد و نشان داد اسلام ناب علوی و حسینی با فرهنگ غرب وحشی که انسان‌های بی گناه را هدف قرار می‌دهد و بر سر غیر نظامیان بمب روانه می‌کند متفاوت است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: سپاهیان ما با موقعیت شناسی و استفاده صحیح از معادلات نظامی به لایه‌های امنیتی رژیم صهیونسیتی نفوذ پیدا کردند و شجاعانه و مقتدرانه عملیات وعده صادق را رقم زند و این غده سرطانی را سردرگم گذاشتند و هیمنیه پوشالیش را فروپاشیدند.

حجت‌الاسلام مختاری هم چنین با اشاره به اینکه حجاب قانون کشور است و همگان موظف به رعایت قانون اند افزود: اجرای طرح نور از اقدامات ارزشمند نیروی انتظامی برای مقابله با هنجارشکنی هاست.

وی گفت: تمامی نهاد‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه باید موضوع حجاب را تبیین کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات "وعده صادق" نمایش قدرت نظامی ایران بود
  • عملیات وعده صادق اقدامی مشروع، دفاعی و حکیمانه بود
  • حمله سپاه به رژیم صهیونیستی، عظمت ایران را به جهان ثابت کرد 
  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر