Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدحسن عاملی در نخستین خطبه نماز جمعه اردبیل در سال 1398 افزود: آنها خود گروه تروریستی داعش را بر اساس جریان منحرف وهابیت ایجاد کرده و در حال دامن زدن به اسلام هراسی هستند ولی با بی شرمی تمام، تروریسم را به اسلام نسبت می دهند.
وی با اشاره به قتل عام 50 مسلمان در کشور در دو مسجد در کشور نیوزیلند توسط تروریست افراطی نژاد پرست بیان کرد: کشتار این مسلمانان در خانه خدا نتیجه اسلام هراسی و هم آوایی وهابیت و نژادپرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: رسانه های غربی شبانه روز در حال ترویج اسلام هراسی هستند ولی سوژه اصلی را وهابی هایی که در سوریه و عراق جنایت کردند، به دست آنها داده اند.
امام جمعه اردبیل با اشاره به انتشار تصاویر و اخبار جنایت رخ داده به دست وهابی ها و داعشی ها از قبیل سربریدن، آتش زدن اسیران، منفجر کردن کلیسا در سوریه و مصر و ایجاد هراس ساختگی از اسلام در سطح جهان توسط رسانه های غربی افزود: این فتنه انگیزی ها بهانه لازم را به دست اروپایی ها می دهد تا آنها نیز دست به جنایت بزنند.
وی حضور اروپایی ها و جوامع استکباری غرب در سوریه را نتیجه همین اسلام هراسی دانست و اظهار کرد: امروز علاوه بر جنایات متعدد در سرزمین های اسلامی، هر فتوای غیرعقلانی، غیرشرعی و غیرمنطقی از وهابیت نشات می گیرد و رسانه های غربی همین فتواها و اقدامات جنایت بار را با مهارتی خاص منعکس کرده و با تحریک نژادپرستان و تندروها، کشتن مسلمانان را تشویق می کنند.
آیت الله عاملی اضافه کرد: پس از جمله تروریستی نیوزیلند، به پنج مسجد در انگلستان نیز حمله شده به طوری که در اثر تشدید تبلیغات اسلام هراسانه، حمله به مقدسات مسلمانان و بدبینی به جامعه مسلمان تشدید شده است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه خطبه های امروز، با اشاره به بازدید ائمه جمعه استان از مراحل اجرایی پروژه در حال احداث راه آهن اردبیل که با هدف ارزیابی وعده مسئولان انجام شد، بیان کرد: این پروژه باعظمت که دارای طراحی باشکوه در همه مسیر از ایستگاه راه آهن در اردبیل تا شروع طرح در نزدیکی میانه است، نماد توان مهندسی قوی کشورمان محسوب می شود.
وی تاکید کرد: تمامی کارگاه های این پروژه مهم فعال است و زیرساخت های آن از قبیل پل ها و تونل های عظیم در دل کوه و دره های عمیق با توان بالای مهندسی در حال اجراست و بر اساس وعده داده شده، در دهه فجر سال آینده به بهره برداری می رسد.
امام جمعه اردبیل با اشاره به این که اولین مسافران قطار اردبیل برای زیارت مرقد امام رضا(ع) عازم مشهد خواهند شد، اضافه کرد: در تکمیل این خط ریلی، مطالعه احداث راه آهن اردبیل به پارس آباد نیز آغاز شده و حتی طرف جمهوری آذربایجان آماده است تا ایستگاه و بارانداز راه آهن را در منطقه مغان احداث کند.
وی اجرای این گونه طرح ها را گامی مهم در پاسخ به یاوه گویی و تحریم دشمنان اروپایی و آمریکا دانست و گفت: به اذن الهی و با توان داخلی کشور ایران را خودمان آباد خواهیم کرد.
آیت الله عاملی همچنین گفت: استان اردبیل سریع ترین لبیک را به شعار سال اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری گفت و بر این اساس، امروز در شهرستان کوثر عملیات اجرایی طرح تولید پیچ تمامی خودروهای داخل کشور با 400 نفر اشتغال و 6 هزار و 500 میلیارد ریال آغاز می شود.
وی با انتقاد از اخذ دلار 4200 تومانی توسط برخی تاجران و واردات کنندگان گوشی تلفن همراه و فروش آن به چندین برابر قیمت واقعی در بازار، این امر را علاوه بر ضعف ایمان آنها، نتیجه ضعف در سیستم نظارتی عنوان کرد.
امام جمعه اردبیل همچنین از اقدام خداپسندانه خیرین در شب عید برای کمک به مستمندان قدرانی کرده و با اشاره به توزیع سه هزار دست پوشاک در بین نیازمندان شهرستان نمین توسط خیرین روستای سلوط این شهرستان، این گونه اقدامات را موجب سربلندی این خطه در سطح کشور عنوان کرد.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل همچنین افزود: خدا را شکر می کنیم که سال 1398 با ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) آغاز شد چرا که همه ویژگی های وجودی آن حضرت معجزه بود و تولد او که به اذن الهی در خانه خدا اتفاق افتاد، نشان می دهد که مولای متقیان جایگاه ویژه ای در نزد خدا دارد.
به گزارش ایرنا، در بین الصلاتین نماز جمعه امروز اردبیل به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات پیام آور کربلا حضرت زینب(س)، در سوگ آن حضرت مراسم سوگواری و مداحی برگزار شد.
1905
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 قتل مسجد مقام معظم رهبری نماینده ولی فقیه آمریکا 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی ویکی از مهمترین موضوعاتی است که موجب استحکام خانواده و جامعه می‌ شود و از نظر شرعی و قانونی واجبی است که رعایت آن لازم و تضعیف آن تبعات سنگین برای فرد بی حجاب و جامعه اسلامی به بار می‌آورد، از این رو نظام و امت اسلامی نمی‌تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان دین و نظام اسلامی که نتوانستند از راه‌های مختلف به این نظام مقدس ضربه بزنند با جنگ شناختی و ترکیبی بدنبال تضعیف اعتقادات دینی، ترویج هنجار شکنی و بی حرمتی به موازین شرعی در جامعه اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز خاطرنشان کرد: بر همگان لازم است در مقابل این فتنه دشمنان نیز با هوشیاری و بصیرت بایستند و یکبار دیگر نقشه دشمنان را نقش بر آب کنند و برای عزت و سرافرازی نظام اسلامی و مردم عزیز و شریف ایران اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها، مردان و زنان مومن و قانونمند کشور عزیزمان نسبت به این امر مسئولیت دارند، از این رو لازم است با تعامل منطقی، معتدل و حساب شده برنامه ریزی و اقدام کنند و با اهتمام وافر و قاطعیت کامل در جلوگیری از هرگونه بی قانونی و هنجار شکنی بر اساس قوانین کشور و ضوابط شرعی، از ایجاد دو قطبی‌ها، تفرقه و تقابل در جامعه پرهیز کنند.

امام جمعه کیش افزود: از جامعه نخبگان انتظار می‌رود برای بصیرت افزایی، حفظ اخوت و مودت اسلامی و جذب حداکثری با عنایت کامل منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضوری موثر در عرصه جهاد تبیین داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز گفت: از زحمات و تلاش همه مردم و دستگاه‌ها به ویژه فراجا برای تثبیت هویت فرهنگی حفظ و ترویج ارزش‌ها در جامعه اسلامی و صیانت از آرمان‌های امام بزرگوار (ره) و شهدای گرانقدرمان، صمیمیانه تقدیر و تشکر می کنم و از خداوند متعال مزید توفیقات این عزیران را خواستاریم و خدا قوت عرض می‌نمایم.

وی افزود: بدیهی است در کنار این اقدامات، جهاد تبیین و دفاع منطقی و مستدل از ارزش‌ها و بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم نسبت به فتنه‌های دشمنان و نیز اهتمام به رویکرد اصلاحی و جذب حداکثری و اخوت و مودت اسلامی و اقدامات معتدل و منطقی و توجه کامل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد تاکید است.

۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

علیرضا بی نیاز
امام جمعه جزیره کیش

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند