Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@01:56:38 GMT

رونق تولید ستون اصلی اقتصاد مقاومتی است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۶۵۳

رونق تولید ستون اصلی اقتصاد مقاومتی است

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در نخستین خطبه های نمازجمعه کرج در آغاز سال جدید افزود:مقام معظم رهبری پیام سال را «رونق تولید» قرار داد تا حرکت مردم و مسئولان به سمت رونق تولید باشد.
وی ادامه داد: در حقیقت تاکید معظم له بر رونق تولید به عنوان ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است و بیان ایشان این نکته را می فرماید که در این نقطه هنوزکار تمام نشده و اگر تمام شد چرخه اقتصاد در مسیر ریل حرکت قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کرج گفت: رونق تولید، اشتغالزایی و رونق بازار فروش ، صادرات و برون رفت از رکود را درپی دارد و این کار با شعار و سخنرانی درست نمی شود و باید وجه همت همه شود.
وی بیان داشت: در جنگ اقتصادی دشمنان باید آرایش جنگی ما با توجه به ظرفیت کشور متمرکز به تولید شود و هر کسی به اندازه توان خود باید فعالیت کند.
آیت الله حسینی همدانی تاکید کرد که برای عبور از جنگ اقتصادی باید به فرامین رهبری معظم انقلاب گوش فرا داد.
نماینده ولی فقیه درالبرزافزود: رهبر معظم انقلاب دستور دادند اتاق جنگ و فرماندهی درست شود و
در جنگ اقتصادی فرمانده، رئیس دولت است.
وی ادامه داد: فرمانده باید بپذیرد در جنگ هستیم و اقتصاد مقاومتی را پذیرفته باشد و فرماندهی جنگ اقتصادی بدون اعتماد به دشمن باید خستگی ناپذیر و مجاهدانه صحنه جنگ را اداره کند و
اخلالگران اقتصادی به خصوص دانه درشت ها را ملاحظه نکند.
خطیب جمعه کرج اظهار داشت: اگر این طور شد اعتماد مردم بیشتر می شود و کار پیشرفت می کند
و آمریکا شکست می خورد.
آیت الله حسینی همدانی گفت: رهبر معظم انقلاب مسیر را در گام دوم انقلاب ترسیم فرمودند و در سخنرانی دیروز معظم له بعضی موارد را شرح کردند.
وی سپردن امور به دست جوانان و اعتماد به آنان از مهم ترین اقدامات دانست و افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند نمونه حرکت های انقلابی و جهادی در میادین گازی جنوب کشور مشهود است که روزانه 100 میلیون متر مکعب گاز به ظرفیت تولید کشور اضافه شد.
نماینده ولی فقیه در البرز اظهار داشت: این حرکت پیام دارد و پیام جوانان غیورایرانی به دشمنان این است که پیروزی با ما است و تا شکست کامل آمریکا ایستاده ایم و ذره ای عقب نشینی نخواهیم کرد.
خطیب جمعه کرج گفت: رهبر انقلاب روز گذشته چهاربخش و چهار محور را بیان فرمودند که تقویت روح امید در جامعه از مهم ترین موضوعات بود .
وی بیان داشت : همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند تهدیدات و رجز خوانی دشمن باید به فرصت تبدیل کنیم و اقتصاد و معیشت مردم ساماندهی شود.
آیت الله حسینی همدانی گفت: منظور این است که کسانی که کار دستشان است باید مطابق دستورالعمل حرکت کنند زیر طبق بیانات رهبری انقلاب، نوع عمل ما باید بازدارنده باشد و جوری عمل کنیم که دشمن فکرحمله کردن به ما را نداشته باشد.
وی افزود: رهبری انقلاب از مجلس شورای اسلامی در خصوص برخی مسائل گلایه داشتند و به موضوع سند 2030 اشاره کردند.
خطیب جمعه کرج اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند که باید وارد عمل شد و نگذاشت غرب زده ها فرصت داشته باشند و دانشجویان و اساتید مطالبه گری کنند.
نماینده ولی فقیه در البرز گفت: توجه به جوانان، شناخت ظرفیت ها و سپردن مدیریت های آینده کشور به جوانان از مواردی بود که رهبر انقلاب بر انجام آنها تاکید داشت .
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش به ششم فروردین سالروز حمله نظامی آل سعود به یمن در سال 94 اشاره کرد و افزود: در این چهار سال، حکام سعودی و حامیانشان 65 هزار غیر نظامی و هشت هز ار کودک یمنی را به قتل رساندند و زیر ساخت های این کشور فقیر را تخریب کردند.
وی بیان داشت : قحطی همه جای سرزمین یمن را فرا گرفته و سازمان ملل بحران یمن را تراژدی قرن نامیده است.
آیت الله حسینی همدانی گفت: فاجعه در یمن سنگین است اما مردم این سرزمین محکم ایستاده اند و آل سعود را له کرده اند.
وی ادامه داد: سیمای مفتضح حامیان آل سعود آشکار شده است زیرا همه این جنایت ها با سلاح های آمریکا و اروپا است و بزرگترین فروشنده سلاح علیه یمنی ها انگلیس، فرانس ، آلمان و سایر کشور ها هستند.
خطیب جمعه کرج افزود: در این سال ها آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی پول های کلانی از آل سعود دریافت کرده اند که اسرائیل غاصب به خاطر باب المندب سود می برد.
وی ادامه داد: جنایت آل سعود توسط آمریکا و اسرائیل غاصب دیده نمی شود و حتی اجازه می دهند نیروگاه هسته ای و پایگاه موشکی در عربستان سعودی ساخته شود.
وی بیان داشت : از سوی دیگر آمریکا و غرب دم از حقوق بشر هم می زنند و اسلام ستیزی و اسلام هراسی در اروپا و آمریکا به راه انداخته اند.
حسینی همدانی همدانی افزود: کشتار مسلمانان در مساجد نیوزلند نمونه بارز این حرکت های شیطانی علیه اسلام است اما به فضل پروردگار همین عاملی برای گسترش اسلام خواهد شد زیرا امروز هزاران نفر در نیوزیلند در نماز جمعه شرکت کردند و صفوف متحد تشکیل دادند.
امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر احیای سنت حسنه وقف گفت: این سنت معنوی نباید درجامعه کمرنگ شود.
وی اظهار داشت : وقف آثار و برکات فراوانی در جامعه اسلامی دارد و کارهای عام المنفعه را به نتیجه می رساند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: اهمیت وقف آنقدر مهم است که اهل بیت (ع ) بر توسعه و گسترش آنها سفارش فرموده اند.
وی گفت: در خصوص اهمیت وقف احادیث فراوانی از ائمه اطهار (ع ) و بزرگان دین نقل شده است که باید به این موضوع توجه ویژه داشت .
خطیب جمعه کرج با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب کبری (س ) گفت: این بانوی بزرگوار اسلام نمونه بارز حکمت، عفت و شجاعت است.
وی افزود: حضرت زینب کبری (س) با توجه به دوره زندگی و روشی که در برخورد با عوامل سیاسی، همسرداری و نقش آفرینی در حادثه عظیم کربلا داشت، الگو و اسوه شد.
وی بیان داشت : آن حضرت تجلی زن مسلمان و معیار برای بانوان شد در حالی که دشمنان تلاش می کنند انحراف عقیدتی و الگوی تقلبی برای بانوان و تشویق به بی بندو باری به عمل آورند.
امام جمعه کرج گفت: دشمنان اسلام، حضور اجتماعی زن را به بیراهه و ابتذال سوق می دهند که برای خنثی سازی این حرکت شیطانی باید مسیر نورانی حضرت زینب (س) به عنوان الگوی کامل در عرصه های اجتماعی در پیش گرفت.
وی افزود: حضرت زینب (س ) در هر زمان وظیفه اش را به خوبی انجام داد و علم، حلم و صبر آن حضرت بی مثال است .
آیت الله حسینی همدانی گفت: معرفت علمی بالا موجب شد تا آن حضرت در سخت ترین لحظات اهتمام به عبادت خدا داشته باشد.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اقتصاد مقاومتی جامعه کربلا مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رونق اقتصاد با جذابیت‌های گردشگری دریایی
  • تاکید استاندار مازندران به اقتصاد دریا با رونق صنعت گردشگری
  • منظومه اقتصادی رهبر انقلاب در نامگذاری سال‌ها
  • مسافران نوروزی در عمارت چهل ستون - اصفهان
  • نظرات برخی نمایندگان مجلس درباره شعار سال ۱۴۰۳
  • مشارکت مردم یک عنصر کلیدی در تحقق اهداف اقتصادی و ملی است
  • توسعه مشاغل خانگی راهی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن به دنبال رکود اقتصادی در ایران است
  • جهش تولید به امیدآفرینی نیاز دارد