Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@21:22:25 GMT

استکبار جهانی را در گام دوم انقلاب مایوس کنیم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۶۹۱

استکبار جهانی را در گام دوم انقلاب مایوس کنیم

بیرجند - ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: استکبار جهانی را در گام دوم انقلاب باید با شناسایی دقیق از همه شگردهای دشمن، مایوس کنیم.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه های نماز جمعه بیرجند در مصلی المهدی (عج) افزود: دستور قرآن است که انسان به عنوان اشرف مخلوقات باید دشمن را دشمن بدارد و نسبت به شگرد های او بصیر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: چقدر از رسانه ها از زبان مسئولان غربی شنیدید که می گویند همه گزینه ها علیه ایران روی میز است و وقتی او دشمنی اش را تصریح می کند شما هم باید دشمن را دشمن بگیرید.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار داشت: اگر حداقل شناسنامه 200 سال قبل استکبار غرب تا امروز را مرور کنید در دشمنی های خود فروگذار نکردند و از اول به کشور های اسلامی به صورت هدفمند راه پیدا کردند.
وی بیان کرد: استکبار جهانی می خواهد به کیفیت های مختلف فضایل قرآنی را از مردم بگیرد و با ایجاد فساد به گونه های مختلف بر شگرد های خود پیروز شود.
امام جمعه بیرجند ادامه داد: در مقابل توطئه دشمن باید عکس العمل نشان داد و نباید گول الفاظی با عنوان آزادی خواهی را خورد بلکه شعار دموکراسی سر می دهند و علیه کشورها جنگ را تحمیل و افراد موثر را ترور می کنند پس نباید گول شعار حقوق بشری استکباریان را خورد.
وی ادامه داد: شگردها و مکر و حیله استکبار آنگونه است که عده ای در دل مردم هم به نفع دشمن صحبت می کنند که مایه تاسف است.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار داشت: در مقابل توطئه دشمن اگر جامعه ای می خواهد بماند باید هوشیار باشد زیرا بصیرت و هوشیاری شرط اولیه است.
وی گفت: تجربه خوبی از استکبار جهانی داریم که باید آن را بکار برد، در 40 سال گذشته هر وقت به فرامین امام راحل و مقام معظم رهبری عمل کردیم برگ پیروزی ملت رقم خورد و هر وقت کوتاه آمدیم و به نحوی دچار وادادگی شدیم همانجا موجب شرمندگی شده است.
وی اظهار داشت: بهترین دوست ما عقل و بدترین دشمن نفس و جهل خود ماست و دوست واقعی خداست که عقل را معیار قرار داده است اما شیطان دشمن ماست چون موجب عقب ماندگی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: آخرالزمان که دوران آزمایش های سخت است انسان دچار اشتباه می شود، بصیرت برای اهل ایمان ضرورت دارد و در این زمان اهمیت آن دوچندان است.
وی ادامه داد: چهارشنبه آخر سال که ابزاری برای دشمن شده است عوارض آن کشته شدن و نقص عضو تعداد زیادی از هموطنان در پیروی از فکر شیطانی است اما در کنار آن اعتکاف تزکیه و کمال را به دنبال دارد.
وی در ادامه ضمن تبریک سال نو و تسلیت سالروز شهادت حضرت زینب(س) به مردم و مسئولان توصیه کرد؛ نسبت به پیام نوروزی مقام معظم رهبری عمل کنند تا شاهد رونق بیش از پیش تولید باشیم.
3215 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه عبادي گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سایه جنگ را از کشور دور کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام محمد اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه میبد موفقیت اطلاعاتی بسیار دقیق و موشکافانه در شناسایی و تعیین اهداف در عمق خاک دشمن را یکی از مختصات این عملیات عنوان کرد و گفت: در عملیات وعده صادق، صحرای نقب که از پایگاه‌های مستحکم دشمن بود و امنیتش از کاخ سفید امریکا هم بالاتر بود پهپاد و موشک مورد هدف قرار گرفت.

وی همکاری و همگاهنگی بسیار زیبا در طراحی و اجراء بین نیرو‌های مسلح و و دستگاه وزارت امور خارجه و دیپلیماسی و چند لایه بودن طرح تهاجمی را از دیگر ویژگی‌های عملیات وعده صادق برشمرد و افزود: عملیات وعده صادق بعد از ۵۰ سال و حمله مصر به اسرائیل، نخستین حمله سهمگینانه و خردکننده به اسرائیل بود که به واسطه آن، اقتدار ایران اسلامی، درتراز رهبریت مقاومت منطقه قرار گرفت.

امام جمعه موقت میبد همچنین دوم اردیبهشت روز زمین پاک را که جزء حقوق اساسی مردم است خاطرنشان کرد و افزود: امروز اگر در استان و شهرما صنایعی داریم که میبد را بلند آوازه کرده است باید با حرکت به سمت صنایع پاک و غیر آلاینده محیط زیست و هوای پاک را به مردم هدیه کنند.

حجت الاسلام اعرافی با اشاره به آمادگی جوانان برای سرمایه گذاری در صنایع پاک مانند خودروسازی و تولید کامیون در میبد گفت: استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی باید به کمک این جوانان که میل به سرمایه گذاری درصنایع پاک دارند بیایند و آنها را در اخذ مجوز‌ها و واگذاری زمین برای سرمایه گذاری در صنایع پاک تشویق کنند.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسراییل را شکست
  • در جنگ روایت‌های دشمن باید هوشیار باشیم
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • ایران در عملیات «وعده صادق» قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • هوشیاری ارتشیان خاری بر چشم دشمنان است