Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف ۲۰ کیلوگرم شیشه در بازرسی از خودروی او خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۵۲۵ کیلوگرم تخمه‌کدو قاچاق از یک خودروی سواری در شازند

در عملیات مأموران انتظامی شهرستان شازند، ۵۲۵ کیلوگرم تخمه‌کدو قاچاق به ارزش تقریبی ۱۵۷ میلیون ریال از یک خودروی سواری کشف شد.

سرهنگ "محمد عقیل سلگی" فرمانده انتظامی شهرستان شازند دراین‌باره گفت: روز گذشته تیمی از مأموران انتظامی شهرستان دریکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری مظنون شدند و در عملیاتی خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۵۲۵ کیلوگرم تخمه‌کدو قاچاق به ارزش تقریبی ۱۵۷ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ سلگی تصریح کرد: فرد دستگیر شده در این عملیات برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف حدود ۲ کیلوگرم تریاک در عملیات دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در اراک

در عملیات مأموران پاسگاه انتظامی ساروق شهرستان اراک، یک توزیع‌کننده مواد مخدر شناسایی و در بازرسی از محل فعالیتش در حدود ۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ "امیر مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان اراک در این باره گفت: در پیگیری مطالبات و گزارش‌های اعلام‌شده از سوی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰، مأموران پاسگاه انتظامی ساروق از فعالیت فردی درزمینهٔ خریدوفروش مواد مخدر در یکی از روستاهای شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس این فرد در منزلش دستگیر و در بازرسی از محل فعالیتش مقدار نزدیک به ۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک و شیره تریاک از او کشف شد.

سرهنگ مختاری تصریح کرد: فرد دستگیرشده برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲۰ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری یک توزیع‌کننده مواد مخدر و کشف ۲۰ کیلوگرم شیشه در بازرسی از خودروی او خبر داد.

سرهنگ" یوسف سپهوند " جانشین فرماندهی انتظامی استان در این باره گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اراک در تحقیقاتی فراگیر، از فعالیت فردی که قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های غربی به مرکز کشور را داشت، مطلع شده و اقدامات نامحسوس خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی خاطرنشان کرد:‌ سرانجام روز گذشته با انجام عملیاتی هدفمند از سوی مأموران، این توزیع‌کننده مواد مخدر که با یک دستگاه کامیون و همراهی فرزند نوجوانش، در حال انتقال مواد مخدر بود، در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اراک دستگیر و مقدار ۲۰ کیلوگرم شیشه در بازرسی از خودروی او کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با تأکید بر نقش مؤثر آموزش همگانی در مبارزه هدفمند با معضل جهانی مواد مخدر یادآور شد: متهم دستگیرشده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

عدم توجه به جلوی راننده سمند حادثه آفرید

برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با پژو پارس در آزادراه " ساوه- همدان"، یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

رئیس پلیس‌راه استان  در بیان جزئیات این تصادف گفت: در حادثه‌ای که  حدود ساعت ۳ و ۱۰ دقیقه بامداد امروز، براثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه پژو پارس در کیلومتر ۲  آزادراه " ساوه- همدان"  به وقوع پیوست، یکی از سرنشینان خودروی سمند به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرد و یکی از سرنشینان خودروی پژو پارس و راننده خودروی سمند نیز مجروح و به‌وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند.

سرهنگ " ایرج کهریزی" اظهار داشت: کارشناس تصادفات پلیس‌راه، علت این سانحه را "عدم توجه به جلوی راننده خودروی سمند" بیان کرده است.

این مقام انتظامی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا با توجه به بار سنگین ترافیکی محورهای مواصلاتی در ایام نوروز، همواره رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و از هرگونه عجله و شتاب در هنگام رانندگی که بی‌تردید حوادث جبران‌ناپذیری را برای آنان در پی خواهد داشت، خودداری کنند.

دستگیری ۸۰ سارق و خرده‌فروش مواد مخدر و کشف ۱۰ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در مرکزی

در عملیات ۴۸ ساعت گذشته پلیس در شهرستان‌های استان، ۸۰ سارق و خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه سرقتی از آنان کشف و به مالباختگان تحویل داده شد.

سرهنگ "یوسف سپهوند" جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی دراین‌باره گفت: طرح‌های امنیت بخش پلیس در ایام نوروز نیز به‌مانند گذشته، با توجه به بازخورد گیرهای انجام‌شده از شهروندان، باهدف ارتقاء رضایت‌مندی عمومی آنان در نقاط جرم خیز استان، با جدیت تمام دنبال شده و طرح برخورد با سارقان، خرده‌فروشان مواد مخدر و مزاحمان از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در اجرای طرح‌های نوروزی است.

وی ادامه داد: در ۴۸ ساعت گذشته در طرح‌های عملیاتی پلیس ۸۰ نفر از سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر دستگیر شدند که در بازجویی‌های انجام‌شده از آنان ۷۵ فقره انواع سرقت کشف شد.

این مقام انتظامی با تقدیر از مشارکت فعال شهروندان در اجرای موفقیت‌آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی خاطرنشان کرد: در این عملیات، ۷ دستگاه خودرو،۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۲۸ فقره لوازم و محتویات سرقتی خودرو و نیز ۲۵ فقره اموال سرقتی اماکن خصوصی کشف شد و بلافاصله با هماهنگی مرجع قضائی، مراحل قانونی برای تحویل وسایل نقلیه کشف‌شده به مالکان آن‌ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ سپهوند در پایان با تأکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر شهروندان به نکات ایمنی در ایام نوروز افزود: سامانه ‌تلفنی ۱۱۰ در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده پاسخگویی به هم‌وطنان و دریافت گزارش‌ها و اطلاعات آنان در حوزه نظم و امنیت اجتماعی و برخورد قانونی با هنجارشکنان است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در کمتر از ۱۲ ساعت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان شازند با همکاری ماموران انتظامی آن شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، کامیار چهری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر اراک، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد زن 45 ساله در شهرستان اراک در روز گذشته، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مسئول رسیدگی به موضوع و شناسایی و دستگیری قاتل شدند.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و در تحقیقات فنی و تخصصی نسبت به شناسایی قاتل که مردی 43 ساله بوده اقدام و با هماهنگی قضائی و همکاری مأموران انتظامی شهرستان شازند وی را در حین فرار دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان تصریح کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی کارآگاهان متهم پس از مواجهه با شواهد و ادله پلیسی به قتل عمد زن 45 ساله اراکی به دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد که در حال حاضر پرونده این قتل از سوی پلیس در حال پیگیری و تکمیل است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • طرح آرامش در نیشابور اجرا شد
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف محموله سنگین شیشه از یک دستگاه تریلی توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه