Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@23:24:26 GMT

ابهام در باره حضور ستاره استقلال برابر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۷۶۰

ابهام در باره حضور ستاره استقلال برابر پرسپولیس

هافبک جوان استقلال ممکن است در بازی با پرسپولیس غایب باشد.

به گزارش مشرق، الهیار صیادمنش به دلیل مصدومیت همسترینگ در بازی با فولاد مدتی دور از میادین است و شرایط تمرین کردن ندارد.

الهیار صیادمنش در این مدت زیر نظر پزشکان باشگاه اس تقلال مراحل درمانی خود را پشت سر می‌گذارد اما او در نهایت بازی‌های انتخابی تیم امید برای المپیک ٢٠٢٠ توکیو را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش برای بازگشت به تمرین استقلال فردا تست می‌دهد اما با توجه به اینکه از نظر بدنی از سایر بازیکنان عقب است احتمال اینکه برابر پرسپولیس غایب باشد بسیار زیاد خواهد بود.

صیادمنش یکی از پدیده‌های لیگ برتر است و بی تردید غیبت احتمالی او در بازی با پرسپولیس خبر خوبی برای شفر و کادر فنی استقلال نخواهد بود.

البته صیادمنش فردا از پای مصدومش تست می‌گیرد تا زمان بازگشت او به میادین مشخص شود.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی استقلال الله یار صیادمنش الهیار صیادمنش پرسپولیس دربی پایتخت لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سرلک که در نیم فصل دوم و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی از تیم فوتبال پرسپولیس جدا و راهی ملوان بندرانزلی شد، روزهای خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند. سرلک که در پرسپولیس به عنوان یکی از بازیکنان اصلی شناخته می‌شد، تاکنون تنها در ۳ دیدار ملوان برابر تیم‌های فولاد خوزستان، گل گهر و صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشته است که البته هیچکدام از این ۳ بازی را به طور کامل در زمین حضور نداشته و در نیمه دوم تعویض شده است.

ملوان در نیم فصل دوم برابر ۳ تیم استقلال تهران، پرسپولیس و سپاهان بازی کرده که در هیچ کدام از این ۳ بازی، سرلک در ترکیب اصلی حضور نداشته و برابر پرسپولیس تنها ۳۳ دقیقه به میدان رفت اما نتوانست عملکرد قابل قبولی را از خود نشان دهد تا در بازی با سپاهان مهدی تارتار سرمربی این تیم، به او اعتماد نکند و کماکان سرلک نیمکت نشین باشد.

این در حالی است که سرلک مستقیماً با نظر مهدی تارتار به ملوان پیوست اما در حالی که به دیدارهای پایانی فصل بیست و سوم نزدیک می‌شویم او شرایط خوبی را در این تیم سپری نمی‌کند.

کد خبر 6084662

دیگر خبرها

  • آیین رسمی واگذاری سرخابی‌ها فردا برگزار می‌شود
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار
  • پرسپولیس با چهره متفاوت مقابل آلومینیوم