Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@23:58:13 GMT

اعزام نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به مناطق سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۷۸۶

اعزام نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به مناطق سیل‌زده

معاون درمان وزارت بهداشت و رییس سازمان اورژانس کشور به عنوان نمایندگان ویژه وزیر بهداشت به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شمالی اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر قاسم جان بابایی - معاون درمان وزارت بهداشت و دکتر پیرحسین کولیوند - رییس سازمان اورژانس کشور- به عنوان نمایندگان ویژه سعید نمکی - وزیر بهداشت - جهت مدیریت و پیشگیری از بحران، تداوم رسیدگی و ارتقای خدمات بهداشتی درمانی به مردم سیل‌زده استان‌های گلستان، خراسان شمالی، مازندران و سمنان منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جان بابایی و کولیوند برای ارزیابی روند ارائه خدمات به استان‌های سیل‌زده اعزام شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس سیل وزارت بهداشت وزير بهداشت درمان و آموزش پزشکي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از اعزام تیم واکنش سریع آبفا به مناطق سیل زده جنوب کرمان و آمادگی این تیم برای مقابله با سیل خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا عبدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: تیم واکنش سریع آبفا کرمان شامل ۳۰ نفر از افراد با تخصص‌های متفاوت و تجهیزات، امکانات و ملزومات است که درصورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به بارش‌های سیل آسا و وقوع سیل در برخی نقاط، کلیه اکیپ‌های امداد رسانی آبفا در ۲۵ شهرستان در آماده باش کامل هستند تا درصورت نیاز، جهت رفع حوادث احتمالی در تاسیسات آبرسانی، بدون فوت وقت به محل اعزام شوند.

او اعلام کرد: خوشبختانه تا کنون تاسیسات آبرسانی در جنوب استان دچار حادثه جدی نشده است و رفع حوادث با تثبیت شرایط در دستور کار قراردارد همچنین تانکر‌های سیار آبرسانی بمنظور آبرسانی به مناطقی که دچار حادثه احتمالی خواهند شد در آماده باش قراردارند.

دیگر خبرها

  • اعزام آتش‌نشانان تهران به مناطق سیل زده چابهار
  • وزیر بهداشت: همه ایرانی‌ها دارای پرونده سلامت می‌شوند
  • اعزام تجهیزات بالگردی، ادوات مهندسی و خودروهای امدادی به مناطق سیل‌زده‌ جنوب شرق کشور
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی از فارس به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • «ارتش» گوهر درخشان ایستادگی و حفاظت از خاک وطن
  • اعزام تیم واکنش سریع آبفای کرمان به مناطق سیل‌زده