Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - ایرنا - استاندار یزد و هیات همراه از ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان استان بازدید کرد و از نزدیک در روند پذیرش ، ثبت نام و نحوه اسکان مسافران قرار گرفت.

به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش یزد، محمد علی طالبی در این بازدید سرزده با تعدادی از مسافران اسکان یافته در مراکز فرهنگیان گفت و گو کرد، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و با تبریک سال جدید از دست اندرکاران پایگاه اسکان نوروزی قدردانی و بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبی آمادگی استان را برای پذیرایی و ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی، مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: هموطنانی که به یزد مسافرت می کنند باید ایام شاد و پر ثمری را سپری کنند.
همچنین مدیرکل آموزش وپرورش یزد در این بازدید گزارشی از اقدامات ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان تشریح کرد و گفت: سه هزار و 493 کلاس درس در 380 مدرسه استان آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی است که نسبت به سال گذشته تعداد کلاس ها 41 مورد بیشتر است.
عباسعلی دانافر گفت :با تلاش های انجام شده تعداد کلاس های گروه ویژه نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل آموزش و پرورش یزد خاطر نشان کرد: 843 نفر همکاران شامل عوامل ستادی، اجرایی ، مدیران و سرایداران مدارس در 17 پایگاه پذیرش و ثبت نام مسافران در شهرستانها و مناطق استانبرای خدمات رسانی به میهمانان تلاش می کنند.
همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد از افزایش 1.6 برابری ورود مسافران نوروزی به استان در هم سنجی با مدت مشابه سال 97 خبر داد و گفت: در حال حاضر ظرفیت اسکان و خانه‌های مسافر به ‌غیر از خاتم ، بافق ، بهاباد و شهر نیز تفت تکمیل است.
سید مصطفی فاطمی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ظرفیت مسافران نوروزی استان 94 هزار نفر بود که این تعداد به 115 هزار نفر رسید.
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش ورود مسافران پنجشنبه‌شب با حضور دستگاه‌های خدمت رسان و استاندار یزد کمیته اضطراری تشکیل شد که در این نشست در زمینهٔ تأمین سوخت ، نان و نقدینگی عابر بانک‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان خاطرنشان کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت‌ اسکان در مناطق ورودی به استان و شهر یزد سالن‌های ورزشی، حسینیه‌ها و محل نمایشگاه بین‌المللی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شد.
فاطمی افزود: قبل از شروع سال جدید افزایش تعداد گردشگران نسبت به سال قبل به استان پیش‌بینی شد به همین علت اسکان یک الی 1.5 برابر مسافران مهیاست.
وی خاطرنشان کرد: برای نوروز 98 در استان 579 تخت در مهمان‌پذیرها، 90 تخت در هتل‌آپارتمان‌ها، هزار و 736 تخت در اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی، 280 تخت در کمپ‌های کویر نوردی و 140 تخت در مجتمع‌های گردشگری پیش‌بینی‌شده است.
2088/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اسكان فرهنگيان مسافران نوروزي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نخستین نشست شورای معاونین و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان پس اندازی مطمئن و سودآور برای فرهنگیان در زمان شاغلی و بازنشستگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در زمان بازنشستگی اعضا معادل پرداخت سهم الشرکه ماهیانه عضو، سهم دولت و سود شرکت‌ها هم پرداخت می‌شود.

وی از مدیران آموزش و پرورش خواست از طریق کارگروه‌های شهرستانی و منطقه‌ای نیروهای جدیدالاستخدام را با حداقل ۳ درصد عضو گیری کنند و همچنین همکارانی که یک درصد حقوق و مزایا را به عنوان حق عضویت می‌پردازند طبق بخشنامه ارسالی، حق عضویت آنان را پس از مهلت قانونی در اردیبهشت ماه به ۳ یا ۵ درصد افزایش دهند.

موحدی اظهار داشت: با توجه به تفاوت‌های زیاد دریافتی همکاران در زمان بازنشستگی، همکارانی که حق عضویت ۳ یا ۵ درصد داشتند که دریافتی آنها در مقایسه با یک درصدی‌ها چند برابر بوده لازم است در مرحله اول، مدیران آموزش و پرورش خود مروج این افزایش سهم الشرکه شوند.

وی گفت: خوشبختانه با همت هیأت امنای صندوق ذخیره، سوددهی و خدمات دهی شرکت‌های ذیل صندوق به طور مرتب در حال افزایش است و در آینده شاهد خدمات رفاهی خوب و دریافتی بازنشستگان خواهیم بود.

کد خبر 6083837

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • خرید اینترنتی بلیط قطار از تمامی شرکت‌های ریلی با سفرمارکت
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود