Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش یزد، محمد علی طالبی در این بازدید سرزده با تعدادی از مسافران اسکان یافته در مراکز فرهنگیان گفت و گو کرد، مسائل و مشکلات آنان را بررسی و با تبریک سال جدید از دست اندرکاران پایگاه اسکان نوروزی قدردانی و بر ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طالبی آمادگی استان را برای پذیرایی و ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی، مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: هموطنانی که به یزد مسافرت می کنند باید ایام شاد و پر ثمری را سپری کنند.
همچنین مدیرکل آموزش وپرورش یزد در این بازدید گزارشی از اقدامات ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان تشریح کرد و گفت: سه هزار و 493 کلاس درس در 380 مدرسه استان آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی است که نسبت به سال گذشته تعداد کلاس ها 41 مورد بیشتر است.
عباسعلی دانافر گفت :با تلاش های انجام شده تعداد کلاس های گروه ویژه نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش یافته است.
مدیرکل آموزش و پرورش یزد خاطر نشان کرد: 843 نفر همکاران شامل عوامل ستادی، اجرایی ، مدیران و سرایداران مدارس در 17 پایگاه پذیرش و ثبت نام مسافران در شهرستانها و مناطق استانبرای خدمات رسانی به میهمانان تلاش می کنند.
همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد از افزایش 1.6 برابری ورود مسافران نوروزی به استان در هم سنجی با مدت مشابه سال 97 خبر داد و گفت: در حال حاضر ظرفیت اسکان و خانه‌های مسافر به ‌غیر از خاتم ، بافق ، بهاباد و شهر نیز تفت تکمیل است.
سید مصطفی فاطمی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ظرفیت مسافران نوروزی استان 94 هزار نفر بود که این تعداد به 115 هزار نفر رسید.
وی اظهار داشت: با توجه به افزایش ورود مسافران پنجشنبه‌شب با حضور دستگاه‌های خدمت رسان و استاندار یزد کمیته اضطراری تشکیل شد که در این نشست در زمینهٔ تأمین سوخت ، نان و نقدینگی عابر بانک‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شد.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان خاطرنشان کرد: با توجه به تکمیل ظرفیت‌ اسکان در مناطق ورودی به استان و شهر یزد سالن‌های ورزشی، حسینیه‌ها و محل نمایشگاه بین‌المللی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شد.
فاطمی افزود: قبل از شروع سال جدید افزایش تعداد گردشگران نسبت به سال قبل به استان پیش‌بینی شد به همین علت اسکان یک الی 1.5 برابر مسافران مهیاست.
وی خاطرنشان کرد: برای نوروز 98 در استان 579 تخت در مهمان‌پذیرها، 90 تخت در هتل‌آپارتمان‌ها، هزار و 736 تخت در اقامتگاه‌های بومگردی و سنتی، 280 تخت در کمپ‌های کویر نوردی و 140 تخت در مجتمع‌های گردشگری پیش‌بینی‌شده است.
2088/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 صنایع دستی و گردشگری مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش مسافران نوروزی یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور

ایسنا/اردبیل نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل درحال برگزاری است.

 اسماعیل چمنی رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی نوبت اول آزمون سراسری در استان اردبیل از برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد و افزود: این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون گروه آزمایشی علوم انسانی صبح روز پنجشنبه با ۷ هزار ۹۱ داوطلب، گروه آزمایشی علوم ریاضی صبح روز پنجشنبه با یک هزار و ۳۶۱ داوطلب، گروه آزمایشی هنر عصر روز پنجشنبه با ۶۹۹ داوطلب، گروه آزمایشی زبان‌های خارجی با یک هزار و ۴۰۹ داوطلب و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه با ۱۱ هزار و ۲۵۴ داوطلب در استان اردبیل برگزار می‌شود.

چمنی ادامه داد: مرحله اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ با حضور ۱۳ هزار و ۱۷۹ داوطلب زن و ۸ هزار و  ۶۳۵ داوطلب مرد جمعا ۲۱ هزار و ۸۱۴ داوطلب در شهرستان اردبیل ۳ حوزه دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه پیام نور اردبیل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل و شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد، گرمی، مشگین شهر و خلخال برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: جلسه هماهنگی آزمون سراسری نوبت اول نیز طی روزهای اخیر برگزار شد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری امن، سالم و عدالت محور این آزمون در تمامی حوزه‌های امتحانی اندیشیده شده است.

رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری در استان اردبیل تصریح کرد: استانداری، فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، شرکت توزیع نیروی برق، صدا و سیما و سایر ارگان‌ها در برگزاری آزمون دخیل هستند.

وی با بیان اینکه به منظور رفاه حال خانواده‌های داوطلبان پارکینگ و مساجد دانشگاه‌ها برای استقرار خانواده‌ها آماده شده است، گفت: نتیجه آزمون نوبت اول در قالب کارنامه حاوی نمرات خام داوطلبان خردادماه از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد شد. همچنین نوبت دوم آزمون نیز ۷ و ۸ تیرماه سالجاری برگزار و نتیجه آن نیمه دوم مردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • استفاده از نیروهای وظیفه در پایگاه‌های آتش‌نشانی روستایی
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت