Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@10:02:06 GMT

تخفیف ۵۰ درصدی هتل‌های پایتخت برای میهمانان نوروزی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۸۳۲

به گزارش فارس از شهرری، انوشیروان محسنی‌بندپی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال بر اساس امکانات و تجهیزات تدارک دیده شده هلال احمر، اورژانس و راهداری استان تهران با آمادگی کامل در نقاط مهم مستقر شدند تا در مواقع مورد نیاز خدمات تخصصی و لازم به مهمانان نوروزی پایتخت ارائه دهند.

وی حجم تردد در جاده‌های کشور نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل را با افزایش 10 درصدی اعلام کرد و افزود: این افزایش در استان تهران نیز مشهود است و تمام خدمات را رصد می‌کنیم تا نوروز ۹۸ به هموطنانمان خوش بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران با اشاره به اطلاع رسانی‌های صورت گرفته برای معرفی آثار گردشگری تهران یادآور شد: تمام تدابیر و تهمیدات لازم و ضروری برای سفری خوش، سالم و ایمن برای مسافران و میهمانان تعطیلات نوروزی ۹۸ استان تهران درنظرگرفته شده است و هیچ نگرانی وجود ندارد و با توجه به شروع سفرها از روزهای قبل مشکلی تاکنون گزارش نشده است.

محسنی‌بندپی با اشاره به نامگذاری و شعار سال جدید رهبر انقلاب مبنی بر رونق تولید خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی مهم‌ترین اولویت استانداری تهران است که وظیفه دارد زیرساخت‌های لازم را فراهم کند.

وی حمایت از اشتغال، رفع موانع سرمایه‌گذاری و تسهیل کسب و کار را از وظایف مهم استانداری در زمینه تحقق شعارهای اقتصادی عنوان کرد و گفت: باید شرایطی را ایجاد کرد که بخش خصوصی به عنوان عامل اصلی و مهم بتواند در این عرصه ورود جدی داشته و با ایفای نقش مشکلات را برطرف سازد.

استاندار تهران 20 درصد صنایع کشور را در استان تهران اعلام و بیان کرد: فعال‌سازی واحدهای نیمه کاره،  بازسازی و نوسازی صنایع در رابطه با سرمایه گردش به عنوان یک اصل و راهبرد مد نظر قرار دارد که باید واحدهای نیمه فعال نیز مانند گذشته فعال، پرکار و با رونق شوند که باید در این زمینه از همه ظرفیت‌های استان در استفاده شود.

محسنی بندپی گفت: امکانات لازم در زمینه بازدید گردشگران از مناطق گردشگری و تاریخی شهر تهران فراهم شده است تا علاقه‌مندان بتوانند از این مناطق بازدید داشته باشند.

وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم در گذراندن سفر سالم، ایمن و خوش برای مسافران ایام نوروزی فراهم شده است تا مسافران در ایام بدون دغدغه در مسیرهای مورد نظر خود قرار گیرند اضافه کرد: امکانات لازم در حوزه امداد رسانی، هلال احمر، برقراری پایگاه‌های اورژانس جاده ای و امکانات راهداری فراهم شده است تا در صورت نیاز خدمات فوری و اورژانس به مردم ارائه شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش قدس آنلاین، جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی که صبح امروز با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در طرح سلامت نوروزی ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور فعالیت داشت. همچنین دو پایگاه بال ثابت و پایگاه دریایی در ایام نوروز نیز فعال بود و در این ایام حدودا یک میلیون تماس از سوی مردم دریافت و ۲۹۶ هزار ماموریت انجام شد.

میعادفر با اشاره به حوادث ترافیکی در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: در این ایام ۵۰ هزار و ۸۰۰ ماموریت ترافیکی انجام و حدودا ۴۳ هزار مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان اورژانس کشور از کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: همچنین اورژانس هوایی نیز ۱۹۳ سوت پرواز داشت که نسبت به سال گذشته افرایش چشمگیری دارد.

به گفته وی در طرح سلامت نوروزی ۲۶ هزار نیروی انسانی در حوزه اورژانس و فوریت های پزشکی خدمت کردند و از خود کارنامه درخشان و درخور تقدیری برجای گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • اعمال تخفیف‌ها 5 تا 100 درصدی برای صدور پروانه ساخت