Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@20:51:27 GMT

ریختن گازوئیل؛ عامل تصادف در هراز؟

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۸۵۷

در پی انتشار کلیپی از ریختن گازوئیل در محور هراز در منطقه هردورود(چالدران) در فضای مجازی، رئیس پلیس راه مازندران نسبت به آن واکنش نشان داد. آفتاب‌‌نیوز : علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران ضمن تکذیب هرگونه اخباری در خصوص ریختن گازوئیل در این منطقه،‌ گفت: این نقطه از محور هراز بدلیل داشتن پیچ تند از مناطق حادثه خیز در محور هراز است که متاسفانه برخی رانندگان به علت تخطی از سرعت مطمئنه در این نقطه دچار سانحه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وقوع واژگونی یک دستگاه خودرو در این منطقه و به تبع آن ریخته شدن روغن و آب رادیاتور آن در کف جاده و در ادامه بارش باران، موجب لغزندگی سطح جاده شده است، افزود: متاسفانه به دلیل وقوع این حادثه و بدنبال آن رعایت نکردن سرعت مطمئنه از سوی رانندگان وسایل نقلیه، شاهد بروز حادثه رانندگی در این نقطه بوده‌ایم که مراتب سریعا از طریق راهداری برای ایمن سازی اعلام شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص ریختن گازوئیل و روغن در محورها ضمن مستندسازی نسبت به اطلاع رسانی دقیق و به موقع به پلیس از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اقدام کنند تا برخورد مناسب انتظامی و قضایی با متخلفان صورت گیرد.
قدمی از کاربران فضای مجازی خواست از بازنشر چنین اخباری جدا خودداری کنند و به جای آن با هشدار به رانندگان وسایل نقلیه در رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در راستای پیشگیری از حوادث رانندگی و کاهش تصادفات یاری کنند.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: گازوئیل تصادف هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی گفت: تصادف ۲ خودرو پراید در راز و جرگلان باعث فوت و مصدومیت ۷ نفر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر، ابوالفضل محبان اظهار کرد: حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پراید امروز در محور آغمزار به تنگه راز شهرستان رازوجرگلان یک کشته و ۶ مصدوم داشت.

وی افزود: این سانحه رانندگی ساعت ۱۴:۲۲ در کیلومتر ۱۰ محور آغمزار به تنگه راز گزارش که بلافاصله دو تیم عملیاتی از پایگاه‌های امداد و نجات کریک و تنگه راز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام کمک‌های اولیه دو نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر استان و چهار نفر نیز توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

محبان گفت: در این سانحه رانندگی یک نفر نیز جان خود را از دست داد که پیکر وی به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

کد خبر 747674

دیگر خبرها

  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • هشدار پلیس زرند به رانندگان وسائل نقلیه
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران