Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز- ایرنا - آیینهای عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرها و روستاهای مناطق مختلف استان خوزستان برگزار شد و ائمه جمعه در خطبه های نخستین هفته از سال نو به تبیین مسایل سیاسی و اجتماعی روز برای نمازگزاران پرداختند.

مشکلات در سایه برادری بهتر رفع می شوند
دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول با اشاره به حواشی پیرامون مرز دزفول و اندیمشک گفت: نعمت امنیت و نظم و آرامش نعمتی بی بدیل است و همه باید برای رفع مشکلات در سایه برادری تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) با اشاره به نا آرامی چند روز پیش بر سر نصب تابلوی این شهر افزود: دشمن همواره به دنبال ایجاد نا امنی است لذا باید مراقب و هشیار باشیم، حادثه 29 اسفند حادثه ای تلخ بود که منجر به درگیری عده ای از شهروندان دزفول و اندیمشک شد، و شیرینی نوروز علوی را از کام مردم گرفت.
امام جمعه دزفول با تسلیت به خانواده دگذشتگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه افزود: تمام تلاش و آبروی خود را برای آرام کردن فضا و جلوگیری از این حادثه تلخ به کار گرفتم.
وی با بیان اینکه مشکلات در سایه برادری بهتر رفع می شوند، گفت: از مسئولان خواهش کردم در این ایام برای رفع مشکل در فضایی آرام و با درایت از انجام مصاحبه و بیان سخنان تحریک آمیز خودداری کنند. برخی افراد در فضای مجازی اقدام به تقطیع کلمات و جمله ها کرده اند که کار درستی نیست چراکه این کار موجب ایجاد تفرقه می شود.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: چند روز قبل همراه با فرمانده سپاه خوزستان دیداری با امام جمعه اندیمشک و هیات رزمندگان این شهرستان داشتم و تلاش کردم این موضوع در فضایی آرام حل شود.
وی با بیان اینکه دشمن همواره در کمین است، گفت: قبل از این حادثه از مسئولان تقاضا کردم برای اقدام مقتضی در این زمینه تصمیم گیری کنند همچنین در خطبه هفته قبل عنوان کردم دشمن با اختلاف افکنی و فتنه راه به جایی نمی برد.
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم خنثی کردن فتنه های دشمن با اتکا به بصیرت افزود: احساسات و تعصبات بیجا مشکلی را رفع نمی کنند لذا باید به دنبال راه حل های عقلانی و عادلانه باشیم.
وی با تاکید بر لزوم بازی نکردن در زمین دشمن از مردم و مسئولان خواهش کرد برای رفع کدورت ها تلاش کنند تا دوستی و برادری جای آن را بگیرد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی افزود: باید با کسانی که چادرهای هلال احمر را از بین بردند و دانشگاه جندی شاپور و اموال عمومی آسیب زده اند، برخورد قانونی شود.
وی با بیان اینکه باید نسبت به اعمال و سخنان خود پاسخگو باشیم، افزود: وقتی یک بی تقوایی در فضای مجازی شکل می گیرد نباید آن را نشر داد.
امام جمعه دزفول با تاکید بر لزوم تذکر به انتشار دهندگان مطالب تفرقه آمیز گفت: ناشر این مطالب شریک گناه است.
وی از تلاش های شبانه روزی مسئولان از جمله استاندار و اعضای شورای تامین شهرستان و استان و همچنین بسیج و نیروی انتظامی تشکر کرد.
** آمریکا رو به افول است
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامیدن سال 98 به سال رونق تولید گفت: امید است این سال، سالی سرشار از خیر و برکت باشد و مشکلات مردم با تدیبر مسئولان و همت مردم رفع شوند.
وی با بیان اینکه آمریکا روبه افول است، افزود: اگر در مقابل تهاجم حداکثری دشمن بسیح شویم سنگین ترین شکست تاریخ آمریکا رقم خواهد خورد.
حجت الاسلام قاضی دزفولی اضافه کرد: رئیس جمهوری آمریکا پس از متحمل شدن هزینه های فراوان در خاورمیانه، سفری همراه با ترس به کشور عراق داشت.
وی با بیان اینکه هزینه تسلیم شدن در مقابل دشمن به مراتب بیشتر از مقاومت و ایستادگی کردن است، گفت: کشورهایی مانند مصر و عربستان که در مقابل آمریکا تسلیم شده اند، سرنوشت خوبی نداشته اند.
امام جمعه دزفول افزود: این کشورها هزینه های هنگفتی به آمریکا دادند ولی این کشور مستکبر در آخر با حقارت و ذلت با آنها رفتار می کند.
وی با اشاره به بشارت های مقام معظم رهبری درخصوص فرصت ها و گشایش ها در سال 1398 گفت: هر وعده ای که رهبر معظم انقلاب داده اند جامه عمل پوشیده است و اکنون نیز وعده شکست دشمن در جنگ اقتصادی را داده اند.
حجت الاسلام و المسملین قاضی دزفولی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب مانند همیشه روح امید و نشاط را در ملت دمید، افزود: ایشان فرمودند اروپایی ها عملا از برجام خارج شده اند و کانال مالی آنها بیشتر شبیه شوخی است.
وی با بیان اینکه در حال جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، اظهار داشت: دشمنان می دانند جمهوری اسلامی می تواند با هر دشمنی در منطقه مقابله کند و او را شکست دهد.
امام جمعه دزفول افزود: غربی ها اعلام کرده اند برای عربستان هسته ای و موشک می سازند که البته به تعبیر رهبر معظم انقلاب این سلاح ها در اختیار مجاهدان اسلام قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به ششمین سال جنگ عربستان علیه یمن گفت: این جنگ کور هیچ نتیجه ای جز خوشحالی دشمنان نداشته است.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با اشاره به سالروز آغاز عملیات فتح المبین اظهار داشت: این عملیات فتح الفتوح و یکی از پرافتخارترین عملیات در طول هشت سال دفاع مقدس بود و دزفول سهم عمده ای در آن داشت.
/6002/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نماز جمعه دزفول درگيري دزفول و انديمشك استكبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ بنا بر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها هم، حجت الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره ۱۲ فروردین روز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های ستاد گرامیداشت روز جهانی قدس استان اصفهان سخنرانی می‌کند.
در این مراسم میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی برپا می‌شود.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام و المسلمین میردامادی
  • نمایشگاه قرآنی در کرمانشاه برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله طباطبایی
  • نمایشگاه قرآن در کرمانشاه برپا می‌شود
  • هنرمندان در قرارگاه فرهنگی شهر فعالیت داشته باشند
  • نمایشگاه قرآنی از ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه در کرمانشاه برپا خواهد شد
  • سفره افطار ۲۰۰ متری در اهواز برپا شد
  • گستردن سفره‌های افطاری علوی در شهرستان مرند
  • تظاهرات جمعه خشم بعد از نماز جمعه۱۰فروردین درورامین برگزار می شود
  • آینده صدیقی به عنوان امام جمعه چیست؟