Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش امروز از هر زمانی آماده‌تر است و تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری‌های جهان به روزرسانی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری صبح امروز در جمع افسران و سربازان نیروی زمینی مستقر در دوغارون شهرستان تایباد واقع در نوار مرزی شرق خراسان رضوی اظهار داشت: هم اینک نیروهای مسلح در اوج قدرت نظامی قرار داشته و با رصد بی وقفه تهدیدات احتمالی دشمنان آماده در هم کوبیدن هرگونه حرکت آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران این افتخار را دارد که امروز با تکیه بر توان و اقتدار خود در جای جای ایران اسلامی امنیت کامل مرزهای کشور را برقرار کرده و پاسدار آن است. 

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در آستانه آغاز پنجمین دهه حیات بابرکت انقلاب اسلامی و چهل سالگی عمر نظام مقدس جمهوری اسلامی برابر اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری امروز خودکفایی به معنای واقعی خود در نیروی زمینی ارتش تحقق یافته است. بر همین اساس این نیرو با اقتدار خلل ناپذیر، خودکفایی نظامی را مولفه اصلی و مهم خود می‌ داند و به همین خاطر باید ملت ایران تبریک گفت. 

 

وی افزود: ارتش امروز از هر زمانی آماده‌تر است و تمام تجهیزات نظامی خود را مطابق با آخرین فناوری‌های جهان به روزرسانی کرده و چنانچه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حماقتی کنند پاسخ ما محکم و کوبنده خواهد بود.

 

سرتیپ حیدری همچنین گفت: طی ماه‌های اخیر نیروی زمینی ارتش در مرز دوغارون مستقر شده و در این چارچوب فرزندان نظام مقدس جمهوری اسلامی در این نقطه از ایران نیز بیدار، هوشیار و حافظ آب و خاک کشور هستند. 

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست صمیمی بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر سرتیپ حیدری سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف