Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ حجت الاسلام اسدی روحانی کاروان راهیان نور فراهان در گفتگو با خبرنگار بسیج فراهان با اشاره به فتنه گری و تفرقه اندازی دشمنان جمهوری اسلامی ایران در طی چهل سال انقلاب اسلامی گفت: در طول چهل سال انقلاب اسلامی؛ جمهوری اسلامی ایران انواع جنگ را به خود دیده است. دشمن در این چهل سال تلاش کرد با تمام وجود جلوی ما بایستد اما تمام توطئه ها ناکام ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اولین جنگی که دشمن علیه حکومت نوپای اسلام انجام داد، جنگ نظامی بود. در این جنگ بالغ بر 50 کشور علیه ایران جبهه گرفتند چون شعار ایران نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی بود که ایران هم اسیر جنگی از 22 کشور از آن ها گرفت.

روحانی کاروان راهیان نور فراهان جنگ دوم را جنگ فرهنگی دانست و تصریح کرد: دشمن با راه اندازی تهاجم فرهنگی و جنگ نرم، فرهنگ ایران را نشانه گرفته بود. بارها مقام معظم رهبری به شبیخون فرهنگی اشاره کردند. هدف دشمن زیرسوال بردن فرهنگ ایران بود.

حجت الاسلام اسدی به جنگ سیاسی اشاره کرد و گفت: جنگ سیاسی را در فتنه های سال های 78 و 88 دیده ایم. جنگ دیگر، جنگ روانی و جنگ اقتصادی بود که دشمن از هجمه های مختلف استفاده کرد تا به مردم فشار بیاورد و آن ها را ازار دهد.

وی ادامه داد: جنگ رسانه ای و تصویری هم از مهم ترین جنگ های دشمن است که اصل دین را با برپایی شبکه های مختلف ماهواره ای هدف گرفته اند.

روحانی کاروان راهیان نور فراهان به حضور پرشور نوجوانان و خانواده های فراهانی در این سفر آسمانی اشاره کرد و گفت: انسان علاوه بر رسیدن به خودباوری باید به خودیاوری هم برسد تا بتواند بهترین الگو را در زندگی انتخاب کند.

حجت الاسلام اسدی در پایان راهیان نور را بستری مناسب برای بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان دانست وخاطرنشان کرد: در این زمانه باید جوانان را درک کرد و به آن ها بها داد و واقعیت ها را بیان کرد. با بصیرت افزایی های که در سال های اخیر صورت گرفته است حضور نوجوان و جوانان در این اردوها بسیار چشمگیر شده است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای خوزستان اظهار کرد: کنگره ملی شهدا در واقع موهبتی بود که از طرف خداوند به خوزستان داده شد و چون ماهیت آن با اخلاص و در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود، شکوه و تجلی الهی یافت و موظف هستیم از این تلاش و مجاهدت قدردانی کنیم.

وی افزود: اگر ما هم از دست‌اندرکاران این کنگره که موجب شادی روح شهدای گرانقدر و رضایت خانواده‌های معظم شهدا شد، تشکر نمی‌کردیم بی شک اجر و پاداش آنها نزد خداوند متعال محفوظ بود که ارزش آن از هر چیزی بالاتر است.

حسینی محراب ادامه داد: خوزستان مرکز تشیع است که با خون شهدا عجین شده و این امر باید به رخ همگان کشیده می‌شد و در حقیقت این شهدا بودند که با نثار جان خود میهن اسلامی و انقلاب را صیانت کردند.

استاندار خوزستان گفت: هر زمانی که توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی فزونی یافته است یاد شهدا همه این نقشه‌های شوم را خنثی کرده که نمونه آن تفحص و کشف پیکر مطهر شهدای غواص بود که روحیه و انرژی عظیمی در سطح جامعه ایجاد کرد.

کد خبر 6063698

دیگر خبرها

  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • جایگاه رستگاری در جهان آشوبناک
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • رمضان و فرهنگ زندگی
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است