Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@08:15:34 GMT

سیلاب ۵۰۰ واحد مسکونی مازندران را تخریب کرد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۹۲۱

سیلاب ۵۰۰ واحد مسکونی مازندران را تخریب کرد

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به آبگرفتگی شش هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی بر اثر سیلاب، گفت: سیلاب ۵۰۰ واحد مسکونی مازندران را تخریب کرد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نکا، مهدی رازجویان عصر امروز در جلسه ستاد بحران مازندران در فرمانداری نکا، اظهار داشت: بیش از شش هزار و 200 واحد مسکونی در جریان سیلاب اخیر در استان دچار آبگرفتگی و 500 واحد مسکونی تخریب وغیرقابل سکونت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 4 دهنه پل در شهرستان‌های ساری، قائم‌شهر و سوادکوه تخریب و خسارت‌های زیادی به سیستم‌های آبرسانی و گازرسانی 12 شهرستان وارد شد.

معاون استاندار مازندران گفت: مشکل آب آشامیدنی در شهرهای گروه الف و شهرهای جویبار، سیمرغ و کوهی خیل به دلیل ورود سیلاب به منابع آبی و کدورت آب همچنان ادامه دارد.

چهارمین روز سیلاب در گلستان؛ نیمی از آق‌قلا زیر آب رفت + فیلمروستاهای درگیر سیلاب مازندران تا 3 روز آینده به زندگی عادی برمی‌گردند7900 منزل مسکونی در استان گلستان به علت جاری‌شدن سیلاب تخلیه شد

رازجویان با بیان اینکه امیدواریم تا دو روز آینده روستاهای درگیر سیلاب به حالت عادی بازگردند، گفت: دولت توجه ویزه ای به مشکلات سیل زدگان استان داشته باشد.

انتهای پیام/ ع

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، این واگذاری همزمان با سراسر کشور بصورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس جمهور انجام شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت بر اثر سیلاب
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت توسط سیلاب
  • ورود سیلاب به منازل مسکونی ایرانشهر
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  •  واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی