Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:49:31 GMT

حل مشکلات در سایه رونق تولید/ فرصت های طلایی خلق شود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۹۳۳

حل مشکلات در سایه رونق تولید/ فرصت های طلایی خلق شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه حکمت‌های زیادی در نامگذاری امسال مبنی بر رونق تولید توسط مقام معظم رهبری نهفته است، اظهار کرد: رفع مشکلات اشتغال و بیکاری و همچنین مشکلات اقتصادی در سایه رونق تولید است.

وی با بیان اینکه امسال دیگر سال تهدید نیست و این سخنان تهدیدآمیز باید از کشور دور باشد، افزود: در سال نو باید به دنبال خلق فرصت‌های طلایی بگردیم چراکه مقام معظم رهبری نیز امسال را سال فرصت نامیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه همه مسئولان باید در سال جدید آرایش اقتصادی بگیرند و در این راستا مدیریت درست داشته باشند، گفت: جوانان نقش مهمی در عبور از پیچ و تاب‌های اقتصادی دارند لذا باید از ظرفیت آنان نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برهم زدن وحدت اسلامی هدف مهم دشمن است لذا حتی نباید کوچک‌ترین اختلافات را جدی بگیریم، عنوان کرد: با وجود اینکه چهار سال از ظلم و جور دولت سعودی به کشور مظلوم یمن می‌گذرد اما متأسفانه هنوز مجامع بین المللی که تنها ادعای حقوق بشر می‌کنند، هیچ کاری برای مردم مظلوم این کشور انجام نداده‌اند.

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه تربیت امام خمینی (ره) از برکات حوزه علمیه بوده است، بیان کرد: امام خیمنی (ره) توانست انقلاب بزرگ اسلامی را رهبری کند و مردم را از ظلم و جور مزدوران نجات دهد لذا توجه به حوزه‌های علمیه از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه در آیات و روایات متعددی سخن از رسیدگی به نیازمندان شده است، اظهار داشت: افرادی که در بعد فردی و زمانی به موقعیت و مقامی دست پیدا می‌کنند باید به فریضه مهم رسیدگی به نیازمندان جامه عمل بپوشانند.

کد خبر 4573745

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در کارگروه توسعه صادرات استان با موضوع بررسی فرصت‌ها، موانع و راهکار‌های توسعه روابط اقتصادی با آفریقا با تبیین اهمیت و جایگاه آفریقا در سیاست خارجی ایران، این قاره را سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های ایرانی و به‌ویژه یزدی توصیف کرد. 


محمد علی شاه حسینی افزود: ظرفیت بازار آفریقا را می‌توان به‌عنوان بازاری بکر و پراهمیت شمرد که با رفع موانع زیر ساختی و لجستیکی، معرفی ظرفیت‌ها و نزدیک‌شدن تجار یزدی و آفریقا و تسهیلات تبادل مالی و حضور مؤثر در بازار‌های هدف و اراده تجار و دولت‌ها می‌تواند جهش روابط تجاری یزد و آفریقا را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: توسعه بازرگانی و صادرات، بهره‌گیری از معادن پرارزش این قاره و همچنین زمین‌های کشاورزی حاصلخیز جزو منافع اقتصادی ارتباط با کشور‌های آفریقایی است و از سوی دیگر هم می‌توانیم با حضور در این کشور‌ها اقتصاد استان و حتی کشور را تقویت کنیم.

این نشست با هدف تبادل نظر و هم‌افزایی بخش‌های دولتی و خصوصی برای رونق بخشیدن هر چه بیشتر به روابط اقتصادی ایران با کشور‌های آفریقایی و کمک به افزایش صادرات کالا و خدمات فنی و مهندسی به این قاره انجام شد.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۸ کشور هدف بازار صادراتی تولیدات خراسان شمالی هستند
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اجرای ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور، راهگشای تولید در منطقه آزاد ماکو
  • آفریقا سرزمین فرصت‌ها برای شرکت‌های یزدی
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • سایه ترس از ترور و اعتصاب بر المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • پیگیری اخراج ۱۰۰ نفر از کارگران شرکت کاغذ پارس
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • مردمی‌سازی واقعی تولید کلید حل مشکلات اقتصادی