Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه نسخه‌های غربی برای اقتصاد ایران شفابخش نیست گفت: توجه به اقتصاد درون زا به عنوان عامل پیشرفت اقتصادی و رونق تولید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سمنان در سال 98 ضمن تبریک سال جدید و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در نخستین روز از سال جدید، گفت: معظم له با قدردانی از ملت در ایستادگی در برابر دشمنان و پایبندی به آرمان های انقلاب و نظام، از مسئولان خواستند نارسایی ها و عملکرد ضعیف خود را در برخی حوزه ها اصلاح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به نارسایی در مدیریت ها اظهار کرد: این نارسایی ها باید اصلاح شود و ملت نیز باید از اصلاح آن با خبر شوند.

وی با بیان اینکه هرگاه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کردیم راه کشور از مسیر توسعه و سربلندی گذشته است، افزود: سربلندی ایران اسلامی در گرو عنایت به منویات ولایت فقیه است.

مهدوی نژاد با اشاره به اینکه حمایت همه جانبه از رونق تولید یکی از کلید واژه‌های سخنان رهبری بود، اظهار کرد: با تلاش مضاعف برای خودکفایی اقتصادی، کشور را از مشکلات بیرون آورد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه نسخه‌های غربی برای توسعه کشور شفابخش نیست، گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و پیروی از رویکردهای غربی برای ملت ایران فقط دردسر دارد.

وی استفاده از نسخه های دلسوزان داخلی نظام و انقلاب را یکی از راه های پیروزی بر دشمنان برشمرد و افزود: توجه به اقتصاد درون زا به عنوان عامل پیشرفت اقتصادی و رونق تولید است.

امام جمعه موقت سمنان  با بیان اینکه مردم در کنار مسئولان هستند، تاکید کرد: مسئولان با پشتوانه مردم و درایت و توانمندی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و شعار سال  تلاش کنند که این مهم جز در سایه تکیه بر توان داخلی میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد

ایسنا/یزد امام جمعه یزد گفت: علیرغم تهدید کشورهای متعدد، مقام معظم رهبری و ملت ایران شجاعانه ایستادگی کردند و سیلی جانانه‌ای به رژیم کودک‌کش صهیونیستی زدند.

«محمد رضا ناصری» پیش از ظهر امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین) با حضور در محل فرماندهی سپاه الغدیر استان ضمن تقدیر و تشکر از پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از نیروهای سپاه پاسدارن به ویژه نیروهای مدافع امنیت که در منطقه راسک برای صیانت از مرزهای کشور تلاش و جان‌فشانی کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی افزود: این تدبیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی مقام معظم رهبری باعث شد تا ۱۰ کشوری که تلاش کردند تا موشک‌ها و پهبادهای ایرانی را رهگیری و ساقط کنند، ناموفق عمل کرده و با شکست مواجه شوند.

امام جمعه یزد بیان کرد: خداوند متعال کمک کرد تا این تابو که در اذهان جامعه جهانی وجود داشت مبنی بر قدرت اسرائیل شکسته شود و هیمنه پوشالی این رژیم کودک‌کش در جامعه جهانی شکست.

ناصری با بیان اینکه ایران تاکنون صبر پیشه کرده بود، گفت: هدف ایران تنها اهداف نظامی بود و برخلاف رژیم صیونیستی که در حملات خود مدارس، بیمارستان‌ها، ساکنان و شهروندان غیرنظامی را مورد هدف قرار می‌داد، در حمله بامداد امروز از سوی ایران به این رژیم جایتکار هیچ کدام از این اماکن مورد هدف نیروهای نظامی ایران نبود و تنها اهداف نظامی مدنظر این حمله بود.

وی ادامه داد: این اخلاق اسلامی در جنگ است و در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام به این مهم توجه ویژه داشتند و در بامداد امروز نیز جنبه عاطفی و بشری آن نیز مدنظر بود.

امام جمعه یزد افزود: علیرغم تمام تهدیدهای کشورهای متعدد مبنی بر عدم انتقام ایران از اسرائیل، مقام معظم رهبری و کشور ایران شجاعانه ایستادگی کرد و سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد و امیدواریم درس خوبی برای این رژیم و کشورهای حامی آن باشد.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی، کشور ایران به هیچ ملتی اجازه تجاوز به وجبی از خاک خود را نداده است، گفت: به لطف خداوند، تدابیر امام راحل، برنامه‌ریزی‌ها و درایت مقام معظم رهبری هیچ ملتی به خود اجازه تجاوز به وجبی از خاک ایران را به خود نداده است و اگر هم داد همچون رژیم صهیونیستی تنبیه سختی شد؛ این انقلاب صاحب دارد و باید به دست صاحب اصلی خود برسد و برای تحقق این مهم ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمن با شجاعت ایستادگی می‌کنند.

ناصری در ادامه خاطر نشان کرد: این کار هم از حیث نظامی و هم از حیث شجاعت و ایستادگی در جهان بی‌نظیر بود و به دلیل بزرگی آن است که غرب تلاش دارد این اقدام ایران را کوچک و بدون دستاورد نشان دهد، بالاخره این از ترس غرب برای پدیدار شدن واقعیت قدرت ایران در جهان برخواسته است.

وی بیان کرد: ایستادگی در تمام امور زندگی به انسان قدرت ادامه دادن می‌هد و امید است که ملت ایران با ایستادگی خود این انقلاب را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • بیانیه امام جمعه اهل سنت سرسوره در پی حمله قهرمانانه موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل
  • خنثی سازی تحریم ها با تکیه بر دیپلماسی فعال انرژی محقق شد
  • امام جمعه موقت اهواز: تهاجم ایران به رژیم صهیونیستی در طول تاریخ بی‌سابقه بود
  • سیلی ایران به صهیونیست‌ها از ضرورت‌ها بود
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • رئیس جمهور انتقال آب دریای خزر به استان سمنان را پیگیری کند
  • راه‌اندازی کارخانه کربن و نیروگاه‌های خورشیدی برنامه اولویت‌دار ایرالکو در سال جدید است