Web Analytics Made Easy - Statcounter

ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران با اشاره به رونق تولید در تحقق شعار سال، بر رفع مشکلات تولیدگران بدون توجه به گروه‌بندی‌ها و جناح‌بندها توسط مسئولان تأکید کردند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرستان‌های استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر رفیعی امام جمعه موقت شهریار ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهریار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید اظهار داشت: سال نو شده و طبیعت لباس عوض کرده است و این سرسبزی نشان از تسلیم شدن طبیعت در مشیت الهی دارد و نشان‌دهنده این است که اگر صبر و استقامت داشته باشیم و مطیع امر خداوند باشیم همچون بهار جوانه‌زده متحول خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم بیان کرد: امروز عدم صحیح مدیریت یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کشور است، منابع وجود دارد اما نبود عرضه و مدیریت سبب افزایش مشکلات شده است، سیاه‌نمایی نمی‌کنیم در برخی موارد اقدامات خوبی صورت گرفته اما در حوزه اقتصاد خوب عمل نشده و جهاد کشاورزی آن‌گونه که باید توجه به مسائل نداشته است.

امام جمعه موقت شهریار افزود: با وجود همه مشکلات مردم هیچ‌گاه از قطار انقلاب عقب نمانده و سنگر را خالی نکرده‌اند اما برخی مسئولان سنگرها را خالی کرده و غافل از مشکلات مردم شده‌اند، باید کار را به دست جوانان و بسیجیان سپرد که به طور حتم کارها بهتر و سریع‌تر پیش می‌رود.

رفیعی با انتقاد از عدم حضور متولین فرهنگ در شهریار تصریح کرد: جوانان ما در دفاع مقدس کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دادند که اگر بار دیگر به جوانان اعتماد کنیم معدل دولت و در پی آن سطح رضایتمندی مردم نیز افزایش پیدا می‌کند، امروز ما به شهید باکری‌ها و شهید باقری‌ها نیاز داریم.

وی ادامه داد: امروز دشمن از نسل سوم و چهارم ایران انقلابی بیم دارد، چون می‌داند جوانان برجسته‌ترین داشته‌های یک کشور هستند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به داشتن چنین جوانانی به خود می‌بالد اما موانعی وجود دارد که یکی از آن‌ها عدم باور به ظرفیت‌های داخلی از سوی مسئولان است که سبب شده بسیاری از فرصت‌ها در کج‌فهمی‌ها و برون‌نگری‌ها از بین برود.

امام جمعه موقت شهریار سپس با اشاره به رونق تولید در شعار سال مقام معظم رهبری گفت: امروز با کار و تلاش و وحدت در کنار یکدیگر می‌توان تولید رونق را ایجاد کرد که این امر جز با تعامل و همکاری مردم و مسئولان محقق نمی‌شود و مسئولان به جای حرف و سخن باید در مقام عمل از تولید حمایت کنند.

رفیعی خاطرنشان کرد: مسئولان قبیله‌گرایی، گروه‌گرایی، اصولگرایی و اصلاح‌طلبی را کنار بگذارند و دست از دعواهای حزبی بکشند و همه در کنار هم برای خدمت گام بردارند که هر چه با رانت و اختلاس برخورد شود، عدالت محقق و اتکا به نفت کاهش پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام خاتمی: با کاغذبازی‌های اداری نمی‌توان انتظار رونق تولید داشت/ اروپا همراه با آمریکاست"رونق تولید" در حد شعار نماندنماینده ولی‌فقیه در گیلان: ارتقاء محصولات داخلی زمینه‌ساز تحقق «رونق تولید» است

مسئولان گام‌های جدی در رفع موانع تولید بردارند

کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند با اشاره به سالروز تهاجم مزدوران رژیم سفاک پهلوی به مدرسه فیضیه اظهار داشت: واقعه فیضیه نقطه عطفی برای پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود که ماهیت ضددینی حکومت پهلوی را آشکار و به جایگاه مبارزاتی امام(ره) محوریت بخشید.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) انقلاب سفید را مقدمه‌ای برای از بین بردن موارد مربوط به مذهب می‌دانستند که نتیجه‌ای جز وابستگی کشور و ترویج فساد و فحشاء چیزی به دنبال نداشت؛ از این‌رو در مقابل آن ایستادگی کردند.

امام جمعه دماوند سپس با اشاره لزوم توجه به رونق تولید به عنوان شعار سال افزود: در این زمینه بایدها و نبایدها توسط مقام معظم رهبری بیان شده و مردم و مسئولان مسئول هستند که به آن عمل کنند بنابراین در راستای تحقق این امر در شهرستان دماوند از فرماندار می‌خواهیم برای رفع موانع تولید اقدامات فوری و جدی صورت پذیرد.

فتاح دماوندی با اشاره به مشکلات شهرک‌های صنعتی در دماوند تصریح کرد: ضمن حمایت از آغاز فعالیت شهرک‌های صنعتی باید نسبت به تخلیه واحدهای غیرفعال نیز اقدامات مناسبی صورت گیرد و واحدها در اختیار کسانی قرار گیرد که آماده کار و تولید هستند.

انتهای پیام/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند

 آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار مسئول و فرماندهان بسیج ادارات استان قم،عنوان کرد: خروجی این مجموعه، خدمت به مردم و در راستای انقلاب شکوهمند اسلامی ماست.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: جامعه امروز اگر بخواهد در مقابل دشمنان کینه‌توز ما مقاومت کند و توطئه‌های آنان را خنثی سازد، علاوه بر کارکرد‌هایی که مسئولین باید داشته باشند اعم از حل مشکلات اقتصادی، اداری و فرهنگی، باید همدلی و همراهی نسبت به یکدیگر داشته باشند تا این فضای خیرخواهانه، دل‌ها را به هم نزدیک کند و در نهایت موجب گره گشایی از کار خود مردم شود.

امام جمعه قم عنوان کرد: معتقدم بخش قابل توجهی از مسائلی که جامعه با آن درگیر است علاوه بر مسائل اقتصادی و ارزش‌های فرهنگی راجع به مشکلات مردم در مراجعه به ادارات است. عملکرد ادارات در پاسخگویی و حل مشکلات مردم می‌تواند بخش قابل توجهی از رضایت‌مندی یا نارضایتی مردم را به دنبال داشته باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن یادآوری شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، خطاب به مسئولین ادارات تصریح کرد: با عزمی آهنین تصمیم بگیرید که گره‌گشای مشکلات مردم باشید و با روی گشاده با ارباب رجوع برخورد مناسب داشته باشید.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موفقیت عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بیان کرد: پیشرفت‌هایی که سبب موفقیت فرزندان این مرز و بوم در پاسخ به رژیم صهیونیستی شد که با استراتژی پیچیده‌ای نیز همراه بود، در شرایط رفاه رقم نخورد. باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم که چنین توانمندی را برای کشور به وجود آورده است.

آیت الله حسینی بوشهری خطاب به مسئولین افزود: در این شرایط که دشمن در تلاش است با سوء استفاده از مسائل مختلف میان مردم و نظام فاصله و شکاف ایجاد کند، باید تلاش کنید تا با راه انداختن کار مردم، رضایتمندی عمومی را افزایش دهید.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: راه انداختن کار مردم به معنای انجام کار‌های خلاف قانون نیست؛ بلکه اجرای قانون، تلاش در جهت کوتاه کردن بوروکراسی اداری، راهنمایی درست و برخورد مناسب از جمله مصادیق راه انداختن کار مردم در ادارات هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام رضا (علیه السلام) پرداخت و بیان کرد: از حضرت در خصوص بهترین بندگان خدا سؤال شد. حضرت در جواب چند ویژگی را ذکر کردند «اَلَّذینَ اِذا اَحْسَنُوا اسْتَبْشَرُوا» یعنی کسانی که اگر کار خوبی انجام دهند، احساس نشاط و شادابی می‌کنند «وَ اِذا اَساؤُوا اسْتَغْفَرُوا» و اگر کار ناشایستی از آنها سر بزند، به سرعت در خانه خدا می‌روند و استغفار می‌کنند «وَ اِذا اُعْطُوا شَکَرُوا» و هر گاه چیزی به آنان داده شود، شکر می‌کنند لَئِن شَکَرتُم لَأَزیدَنَّکُم «وَ اِذَا ابْتَلَوْا صَبَرُوا» و وقتی مشکلی پیش آید، صبر می‌کنند «وَ اِذا غَضِبُوا عَفَوا» و در زمان خشم می‌بخشند.

در ابتدای این جلسه، سردار سید جواد هاشمی، مسوول بسیج ادارات استان قم، گزارش مختصری از اقدامات این نهاد ارائه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد
  • عزم جدی مسئولان واصناف کیش برای ایجاد تابستانی پر رونق در جزیره کیش
  • توجه به آبخیزداری و آبخوانداری در راستای حفظ محیط‌زیست و رونق کشاورزی
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی به اسرائیل و آمریکا بود
  • مسئولان با عزمی آهنین گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • حمله موشکی سپاه به اسرائیل/ وضعیت سلامتی رهبر انقلاب چگونه است؟ / چرا کاظم صدیقی هنوز امام جمعه تهران است؟ / علت مرگ پرستو بخشی/ احتمال حمله اسرائیل به ایران
  • رونق ساخت و ساز در محلات با بافت فرسوده و ناپایدار تهران
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • تصویری قدیمی که بعد از نماز جمعه کاظم صدیقی وایرال شد /چرا صدیقی مانند معاون اول قوه قضاییه استعفا نمی‌دهد؟