Web Analytics Made Easy - Statcounter

موضع خصمانه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و درخواست وی برای اینکه این کشور اشغالگری رژیم صهیونیستی بر جولان سوریه را به رسمیت بشناسد با استقبال و خوشحالی سران و سیاستمداران رژیم صهیونیستی روبرو شده است. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲ بین الملل آسیای غربی آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد،مقامات و سیاستمداران و نظامیان ارشد رژیم صهیونیستی، اعتراف دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به حاکمیت رژیم اشغالگر قدس بر جولان اشغالی سوریه را به زعم خود «گامی شجاعانه»،«دستاوردی مهم» و «لحظاتی تاریخی» برای رژیم متبوع خود دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت در حالی که ایران تمایل دارد از سوریه به عنوان مقر و سکویی برای از بین بردن اسرائیل استفاده کند، رئیس جمهوری آمریکا در اقدامی شجاعانه به حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان اعتراف کرد.

یولی ادلشتاین رئیس کنست(پارلمان) رژیم صهیونیستی هم گفت پس از گذشت 38 سال از تصویب قانونی در کنست در حمایت از حاکمیت اسرائیل بر جولان و پس از تلاش‌های گسترده در صحنه بین المللی، زمان اعتراف آمریکا فرا رسید.

کاتس باراک وزیر خارجه رژیم صهیونیستی هم در واکنش به مواضع خصمانه ترامپ اظهار داشت اظهاراتی قابل پیش بینی پس از گذشت حدودل چهل سال از اتخاذ تصمیم تاریخی توسط دولت بگین، اعتراف آمریکا به حاکمیت اسرائیل، امنیت و جایگاه منطقه ای آن را تقویت خواهد کرد و پاسخی به ایران و پیام واضحی به اسد است که برای آن پوشش ایجاد می کند.

گزارش: واکنش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی به تازه‌ترین موضع خصمانه ترامپ؛ تاکید بر اشغالی بودن بلندی‌های جولان سوریه

موشه کحلون رئیس حزب کولانو و عضو کابینه سیاسی امنیتی رژیم صهیونیستی هم گفت تصمیم آمریکا برای به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان یک دستاورد مهم برای دولت اسرائیل به شمار می رود.

دانی دانون سفیر رژیم اشغالگر قدس در سازمان ملل متحد هم اظهار داشت ما در آستانه لحظاتی تاریخی برای دولت اسرائیل هستیم، رئیس جمهور ترامپ بار دیگر قدرت و استحکام همپیمانی میان ایالات متحده و اسرائیل را اثبات کرد، زمان آن رسیده است تا جهان هم اعتراف کند که جولان جزء لا ینفک دولت اسرائیل است.

انتهای پیام/

R7891/P/S8,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "سوریه" اخبار "آمریکا" اسرائیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار سوریه اخبار آمریکا اسرائیل اخبار سوریه اخبار آمریکا اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)




ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعتراف به اصابت موشک‌های ایران به تاسیسات هسته‌ای و نظامی |‌ مقابله ۹۹ درصدی با موشک‌های سپاه دروغ بود
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • اعتراف رئیس اسبق ستاد کل ارتش اسرائیل به شکست در نوار غزه
  • اعتراف کارشناس صهیونیستی به اهمیت پایگاه سری نواتیم اسرائیل
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • اسرائیل به ایران حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد