Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@19:59:47 GMT

کارخانه‌های تعطیل‌ در لرستا باید احیا شود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۳۵۷

کارخانه‌های تعطیل‌ در لرستا باید احیا شود

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری بر اساس نیاز اصلی کشور است گفت: کارخانه‌های تعطیل‌ لرستان احیا شوند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به وفات حضرت زینب(س) اظهار داشت: زینب کبری(س) مظهر صبر و بردباری و همچنین اسوه ایمان و استقامت هستند که در معرفت و عبادت بی‌نظیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضرت زینب(س) از علم ذاتی برخوردار بودند، علمی که همراه با بصیرت و موقعیت‌شناسی است و در تمام لحظات زندگی خود عنایت خاصی به عبادت و ولایت داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان به سالروز تهاجم رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه قم و عملیات شکوهمند فتح‌المبین اشاره و عنوان کرد: عملیات فتح المبین از عملیات پرافتخار دوران دفاع مقدس بوده به‌طوری‌که رزمندگان اسلام ضربه سنگینی به رژیم بعث عراق وارد کردند؛ برای نخستین بار فرماندهی عملیات به دست جوانان سپرده شد و اعتماد به جوانان سبب پیروزی عملیات شد.

ماموستا حسینی: تحقق شعار «رونق تولید» اولویت کاری مسئولان باشدایلام| رونق تولید موجب استقلال اقتصادی و رفاه عمومی می‌شودقزوین| رونق تولید با حذف کالاهای خارجی محقق می‌شود

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از طرف مقام معظم رهبری  بیان کرد: در دهه پنجم انقلاب جوان‌گرایی مدنظر نظر مقام معظم رهبری است و این به معنای پیر زدایی نیست بلکه باید افراد صاحب‌تجربه، دانسته‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال رونق تولید نام‌گذاری کردند و این نام‌گذاری اهمیت ویژه‌ای دارد تصریح کرد: اولویت امسال کشور معیشت و اقتصاد است بنابراین انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری بر اساس نیاز اصلی کشور است.

وی با عنوان اینکه رفع بیکاری، ایجاد اشتغال و حفظ اقتصاد کشور درگرو رونق تولید است خاطرنشان کرد: رونق تولید امید ایجاد می‌کند بنابراین از مسئولان استان انتظار داریم از همین ابتدای سال به فکر راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل‌شده باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به عملیات تروریستی در نیوزیلند گفت: بیش از 50 نفر از نمازگزاران در این عملیات به شهادت رسیدند که حادثه بسیار تلخی بود.

وی اظهار داشت: متأسفانه دنیای استکبار و غرب از کنار این مسئله به‌راحتی عبور کردند و حاضر نشدند نام این عملیات را عملیات تروریستی بگذراند درصورتی‌که این عملیات تروریستی اسلام هراسی است که در غرب دنبال می‌شود؛ آن‌ها از اسلام می‌ترسند و می‌خواهند چهره اسلام را بد جلوه دهند.

انتهای پیام/ ع

R41450/P1494/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی بخش ناچیزی از توان سپاه بود

محمد مهدی زاهدی، درباره حملات شب گذشته سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی و انتقام شهدای کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه به ویژه سردار شهید زاهدی اظهار داشت: دلاورمردان ایرانی به ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی شب گذشته گل کاشتند و از همه آنها کمال تشکر را دارم.

وی افزود: دستور مقام معظم رهبری سیلی زدن به این سگ‌های منطقه بود و دلاورمردان ایرانی این دستور را به نحو احسن انجام دادند.

فرزند شهید زاهدی خاطرنشان کرد: آنچه که مردم عزیز کشورمان شب گذشته ملاحظه کردند تنها بخش کوچک و ناچیزی از توان نظامی ایران بود و چنانچه مقام معظم رهبری دستور بالاتر از سیلی زدن را صادر فرمایند و یا اینکه این رژیم منحوس و جعلی اشتباه مجددی انجام دهد، خواهیم دید که چگونه این رژیم کودک‌کش و جعلی از روی زمین محو خواهد شد

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • واگذاری پرسپولیس واستقلال به بانک ها،خلاف قانون ومنویات رهبری است
  • بیش از ۶۰۰ مددجوی کرمانی مشمول عفو مقام معظم رهبری شدند
  • عملیات «وعده صادق» نقطه عطف عبور از چالش‌ها است
  • دیدار صمیمانه اقشار مختلف اهل سنت با نماینده مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان
  • رونمایی از یادمان «نشان فداکاری مقام معظم رهبری به شهدای دانشگاه افسری امام علی (ع)»
  • حمله موشکی بخش ناچیزی از توان سپاه بود
  • مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری: ایران در دفاع از تمامیت ارضی خود با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • پاسخ نظامی ایران به اسرائیل، عید عزت است
  • پیام نماینده مقام معظم رهبری در بوشهر در حمایت از حمله موشکی
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد