Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد درباره هک کردن گوشی یک مقام صهیونیستی توضیح داد. این در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه این موضوع را تکذیب کرده بود. آفتاب‌‌نیوز : حجت الاسلام احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) اظهار کرد: ما باید با استفاده از ظرفیت‌های گذشته و توجه به توانمندی‌ها مشکلات کشور را در حوزه فرهنگی و اقتصادی حل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمن با استفاده از فضای مجازی فرهنگ جوانان ما را به دست گرفته و ما بارها اعلام کردیم مسئولان وزارت ارتباطات پای کار بیایند و با ایجاد شبکه‌های اجتماعی بومی مشکل را حل کنند که به آن توجه نشد.
علم الهدی بیان کرد: طی چند روز گذشته قدرت سایبری کشور توانست اطلاعات گوشی تلفن همراه نامزد نخست وزیری اسرائیل را بیرون بکشد و وقتی ما این قدرت را داریم چگونه نمی‌توانیم شبکه بومی اجتماعی ایجاد کنیم؟
وی گفت: مسئولان و نمایندگان مجلس باید پای کار بیایند و متولیان ارتباطات کشور را قانع کنند تا پای کار بیایند و با تأسیس شبکه‌های بومی در فضای مجازی ما را از اسارت فرهنگی نجات دهند.
منبع: پارسینه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: علم الهدی هک کردن اسراییل وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، وانگ‌ ون‌بین، سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا این هفته راهی پکن خواهد شد.

ون‌بین گفته است که بلینکن ۲۴ تا ۲۶ آوریل(پنجم تا هفتم اردیبهشت) به دعوت «وانگ یی» همتای چینی وی به این کشور سفر خواهد کرد.

شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان دیروز در گزارشی مدعی شد که بلینکن در بحبوحه تنش‌های جاری در منطقه و با هدف ابراز نگرانی درباره آنچه حمایت چین از روسیه خوانده شده است، این هفته به پکن سفر می‌کند تا از تداوم روابط آمریکا-چین اطمینان حاصل کند.

این دومین سفر بلینکن به چین در کسوت وزیر خارجه آمریکاست. او پارسال پس از تشدید تنش بین دو کشور ناشی از سرنگون‌ شدن بالون تحقیقاتی چین در حریم هوایی آمریکا با جنگنده، در تلاش برای بازگرداندن ثبات به روابط پکن و آمریکا راهی چین شده بود.

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که بلینکن از این سفر سه هدف دارد؛ «نخست پیشبرد مذاکرات در موضوعات مهم؛ ابراز نگرانی آشکار و مستقیم در حوزه روابط منطقه‌ای و جهانی؛ و سوم مدیریت رقابت دو کشور با رعایت اصول مسئولیت‌پذیری.»

کد خبر 6085374

دیگر خبرها

  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد
  • بلینکن با دعوت وزیر خارجه چین راهی پکن می‌شود
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است