Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت الله مهدیخانی بعدازظهر جمعه در بازدید از پایگاه‌های امداد جاده‌ای قزوین گفت: این دستگاه سیار پس از تامین سوخت به همراه 2 دیزل ژنراتور مربوط به آن در باند جنوبی آزادراه قزوین-رشت مستقر شده تا بتواند در شرایط ازدحام و اضطرار، به تامین سوخت خودروهای عبوری، در راه مانده و خودروهای امدادی در ایام نوروز بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: مسیرهای ارتباطی قزوین از پرتردد ترین و به تبع آن پر حادثه‌ترین محورهای کشور محسوب شده که بر همین اساس تعداد قابل توجهی پایگاه امداد و نجات جاده ای متشکل از نیروهای پلیس راه، اورژانس، هلال احمر،آتش نشانی و امداد خودرو در آنها مستقر شده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عمده سوانح جاده‌ای در اثر بی احتیاطی و خستگی رانندگان رخ می دهد که با اندکی ملاحظه و رعایت اصول ایمنی می‌توان تا حد زیادی از وقوع آنها جلوگیری کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعطیلات نوروزی جاده مدیریت بحران مدیریت بحران استان قزوین پمپ بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سالار خشایی گفت: چهل وو هفتمین جایگاه عرضه سوخت در شهرستان بویراحمد و در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه نزدیک به روستای گندی خوری در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع امروز به بهره برداری رسید.
مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: این جایگاه با ذخیره ۴۵ هزار متری بنزین دارای ۶ دستگاه تلمبه و ۱۲ نازل فروش بنزین، و برای ۱۰ نفر شغل ایجاد کرده است.  
وی با اشاره به اینکه این جایگاه ظرفیت فروش ۳۰ هزار لیتر بنزین در روز را دارد ادامه داد: این جایگاه به دلیل اینکه در مسیر جاده دهدشت به پاتاوه واقع شده و از روستای گندی خوری تا مرکز استان هیچ جایگاهی وجود نداشت، از اهمیت خاصی برخوردار است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • پروژه خط کشی آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • خبر مهم درباره قطع سهمیه‌ بنزین برخی خودروها
  • سهمیه بنزین این تاکسی ها در ۱۴۰۳ قطع شد
  • سهمیه بنزین این خودروها قطع شد/ جزییات تازه از حذف کارت سوخت رانندگان
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین