Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@11:43:59 GMT

پرواز تهران - ارومیه به سلامت بر زمین نشست

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۵۰۹

پرواز تهران - ارومیه به سلامت بر زمین نشست

کمال پرهیزگار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این پرواز مسیر تهران - ارومیه به دلیل بازنشدن فلپ ها نتوانست در فرودگاه ارومیه فرود بیاید و دقایقی در آسمان ارومیه پرواز کرد.
وی اضافه کرد: این هواپیما در ساعت ١٣:١٧ ظهر امروز با مهارت خلبان و پشتیبانی سریع و کامل آتش نشانان فرودگاه ارومیه به سلامت بر زمین نشست و 93 مسافر آن بدون هیچ مشکلی به پایانه منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، برخی خبرها از بروز نگرانی در بین مسافران خبر داده بودند که با تلاش کارکنان فرودگاه، این نگرانی برطرف شد.
فرودگاه ارومیه یکی از سه فرودگاه آذربایجان غربی است؛ خوی و ماکو صاحب دیگر فرودگاه های استان هستند.
8137/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی زمین مسافران هواپیما ارومیه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه رم در مورد اندیکا: جای نگرانی نیست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رم تایید کرد که ایوان اندیکا پس از احساس درد از ناحیه قفسه سینه در بازی مقابل اودینزه به بیمارستان منتقل شده است.

در بیانیه باشگاه رم آمده است: "پس از کمک‌های اولیه پزشکی در زمین برای اندیکا، بازی اودینزه و رم به حالت تعلیق درآمد. این بازیکن اکنون هوشیار است و برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان منتقل شده است. فورزا ایوان، همه ما در کنار تو هستیم."

اندیکا پس از دقیقه 70 بازی امشب از ناحیه قفسه سینه احساس درد داشت و نتوانست به بازی ادامه دهد تا فوری تیم پزشکی رم برای مداوای او وارد زمین شود.

وضعیت این بازیکن بلافاصله توسط کادر پزشکی در زمین بررسی شد و سپس با برانکارد بیرون رفت. او در واکنش به تشویق تماشاگران بازی انگشت شصت دستش را بالا برد تا نشان دهد که حالش خوب است.

سپس داور با مربیان هر دو تیم گفتگو کرد و تصمیم گرفت تا این بازی به تعویق بیفتد. فعلا مشخص نیست حدود 18 دقیقه زمان باقی‌مانده این بازی چه زمانی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۲۸ فروردین
  • لغو محدودیت پروازی فرودگاه شهیدکاوه بیرجند/انجام ۲۴ پرواز در هفته
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • بیانیه رم در مورد اندیکا: جای نگرانی نیست
  • لغو ۶ پرواز فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت
  • ◄ لغو پرواز امروز تهران بیرجند تهران فرودگاه بیرجند
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران
  • ابراز نگرانی شهروند تهرانی از خشک شدن درختان در حاشیه اتوبان فرودگاه امام خمینی (ره) + فیلم