Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: یک دستگاه پمپ بنزین سیار با گنجایش 32 هزار لیتری توسط این مدیریت خریداری و در تعطیلات نوروزی در آزادراه قزوین-رشت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، قدرت الله مهدیخانی بعدازظهر جمعه در بازدید از پایگاه‌های امداد جاده‌ای قزوین گفت: این دستگاه سیار پس از تامین سوخت به همراه 2 دیزل ژنراتور مربوط به آن در باند جنوبی آزادراه قزوین-رشت مستقر شده تا بتواند در شرایط ازدحام و اضطرار، به تامین سوخت خودروهای عبوری، در راه مانده و خودروهای امدادی در ایام نوروز بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: مسیرهای ارتباطی قزوین از پرتردد ترین و به تبع آن پر حادثه‌ترین محورهای کشور محسوب شده که بر همین اساس تعداد قابل توجهی پایگاه امداد و نجات جاده ای متشکل از نیروهای پلیس راه، اورژانس، هلال احمر،آتش نشانی و امداد خودرو در آنها مستقر شده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: عمده سوانح جاده‌ای در اثر بی احتیاطی و خستگی رانندگان رخ می دهد که با اندکی ملاحظه و رعایت اصول ایمنی می‌توان تا حد زیادی از وقوع آنها جلوگیری کرد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایام نوروز بنزین پایگاه امداد و نجات تعطیلات نوروزی مدیریت بحران 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان هفتمین روز از سال جدید با ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عبور و مرور ۱۴ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۲۰۲ خودرو را در این استان ثبت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، جواد حق‌لطفی در این خصوص، اظهار داشت: در حال حاضر 40 دستگاه سامانه تردد شما در سطح آزادراه‌ها، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی این استان نصب و کار عبور و مرور خودروهای سبک و سنگین را برعهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: روز گذشته و در هفتمین روز از سال جدید تردد یک میلیون و 451 هزار و 789 دستگاه خودرو در مسیرهای ارتباطی استان ثبت شد که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین به تعداد جابه‌جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه‌های حمل مسافر هم اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از 25 اسفنده‌ماه گذشته تا پایان هفتمن روز از سال جدید 31 هزار و 934 مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه‌های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جابه‌جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته با 18 درصد کاهش، 38 هزار و 887 مسافر همراه بود.

حق‌لطفی یادآور شد: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از رانندگان انتظار داریم تا ضمن رعایت مقررات رانندگی، جاده را نیز بخشی از سفر بدانند و به‌ازای هر 2 تا سه ساعت رانندگی، حداقل 20 دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند و در عین حال نیز از هرگونه توقف در حاشیه راه‌ها، به ویژه در آزادراه خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در محور  تاکستان - همدان
  • توزیع ۲۹ میلیون لیتری بنزین در جایگاه های گیلان همزمان با تعطیلات نوروزی
  • معاون وزیر نفت : در مرز‌های کشور گازوئیل لیتری ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد/ بارنامه جعلی صادر می‌شود، بدون اینکه باری جابه‌جا شده باشد
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • بازدید مدیرکل بازرسی کردستان از مرکز مدیریت راه های استان
  • تردد بیش از ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در قزوین
  • تردد خودرو‌ها در قزوین از مرز ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه گذشت
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • افزایش ۳۰ و ۱۶ میلیون لیتری تولید بنزین و نفت‌گاز تا پایان ۱۴۰۵
  • ۹ مصدوم حاصل برخورد ۲ دستگاه سواری در قزوین