Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلای مازندران با اشاره به مستندسازی اخبار راهیان نور از سوی رسانه‌ها، گفت: ۱۰۰ رسانه مازندران اخبار اردوهای راهیان نور مازندران را پوشش می‌دهند. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از قرارگاه رسانه ای شهید کابلی سپاه کربلای مازندران، علی ابراهیمی گتابی اظهار داشت: قرارگاه رسانه ای شهید کابلی که با کمک رسانه‌های متعهد مازندران برای انتقال مفاهیم ارزش مقاومت در افکار عمومی در بستر رسانه‌ها شکل گرفت از 20 اسفندماه 97 همزمان با روز ملی راهیان نو در سه حوزه تشکیل و فعالیت خود را آغاز  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اعزام سه گروه مستندساز بسیجی در حوزه مستندسازی تلویزیونی خبر داد و افزود: پنج مستند کوتاه بعنوان «زمین آسمانی» و نیز ساخت کلیپ های سوژه محور به نام «راویان 25»از جمله اقدامات حوزه مستندسازی قرارگاه بود که با هماهنگی صداو سیمای مرکز مازندران از طریق آدرس های دیجیتال سازمان برای مرکز سیمای تبرستان ارسال و پخش شد. 

ابراهیمی به پخش کلیپ‌های دیگری در ایام راهیان نور از شبکه‌های سراسری اشاره کرد و ادامه داد:  علاوه بر پخش مستندات و کلیپ‌های راهیان نور از شبکه استانی، شبکه‌های سراسری یک تا پنج و نیز شبکه افق و شبکه شما برنامه‌های راهیان نور مازندران را پخش کردند و همچنان پخش این برنامه‌ها تا پایان راهیان نور ادامه دارد.

اهواز|"راهیان نور" رمز ماندگاری تفکر انقلابی استبرپایی نمایشگاه‌ کتاب در تمامی یادمان‌ها و اردوگاه‌‌های راهیان نور+ فیلماسکان روزانه 2هزار زائر راهیان نور در اردوگاه میثاق آبادان

وی در رابطه با  پخش برنامه زنده تلویزیونی از مناطق عملیاتی از خطوط ارتباطی شبکه های مختلف و شبکه تبرستان  یادآور شد: برنامه جشنواره ره آورد سرزمین نور از خرمشهر که با حضور هنرمندان مازندرانی برگزا  شد مهم‌ترین پخش زنده برنامه تلویزیونی بود که با هماهنگی مرکز آبادان و خرمشهر و همچنین صداوسیمای مرکز مازندران صورت گرفت.

مسئول کمیته اطلاع رسانی راهیان نور سپاه کربلای مازندران، یکی دیگر از حوزه‌های فعالیت گروه رسانه ای قرارگاه شهید کابلی را بخش گروه‌های جهادی اعلام کرد و گفت:  علاوه بر تولیدات در حوزه راهیان نور  قرارگاه شهید کابلی در بخش انعکاس فعالیت‌های گروه های جهادی استان مازندران  به نام گروه جهادی علمدار که دراستا ن خوزستان و در منطقه محروم اندیکا از توابع شهرستان مسجد سلیمان مشغول محرومیت زدایی است، فعال بوده و یک اکیپ تصویربرداری را در منطقه اندیکا مستقر کرد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا مازندران در حوزه خبری از همکاری قریب به 100 رسانه در انعکاس اخبار راهیان نور خبر داد و از زحمات رسانه‌های مازندران که با فعالیت‌های جهادی خود در انعکاس بزرگترین مانور فرهنگی مازندران در حوزه گردشگری جنگ همراهی می‌کنند، قدردانی کرد. 

سخنگوی سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه اگر نبود رسالت زینبی رسانه‌های متعهد استان بخشی از هویت فرهنگی کشور دستخوش تحریف و تغییر می‌شد، از رسانه‌های استان خواست با  برآورد از تهدید شرایط سیاسی  و نظامی زمان جنگ و بعد از آن  با استفاده از هنر انقلابی و همچنین شیوه‌های نوین تبلیغاتی بر ادارک، روحیات مردم درانتقال ارزش ها و روش‌ها اثر مثبت بگذارند. 

وی، راهیان نور را  صحنه کارزار حق علیه  باطل  و به‌عنوان رژه نیروهای اسلامی  خواند و افزود: راهیان نور مهم‌ترین عرصه تقویت هویت مقاومت و پایداری مردم به حساب می آید و رسانه‌های استان مازندران بخوبی توانستند به‌عنوان تقویت کننده ارزش‌های انقلابی در جامعه محسوب شوند.

ابراهیمی با اشاره بر اینکه هر فکر و مکتبی برای آنکه بتواند ماندگاری و مانایی خود را حفظ کند نیاز به حفظ و ترویج و تقویت آرمان ‌های اصلی خودش دارد ، تاکید کرد: شک نداریم  مقاومت در برابر ظلم که برگرفته از«هیات من الذله» فرهنگ حسینی است، در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته است.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی الزامات تحقق شعار سال و تبیین نقشه مهندسی استان اردبیل، اظهار کرد: ایجاد شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در سطح محلات با محوریت مساجد می‌تواند جنگ رسانه‌ای دشمنان را خنثی و فعالیت‌های گسترده اقدامات فرهنگی را به مردم نشان دهد.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی سواد رسانه‌ای در سال ۱۴۰۲ با هدف ایجاد این شبکه رسانه‌ای با حضور بیش از ۱۵۰ نفر محقق شد، ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در سال جاری نیز این دوره آموزشی با حضور اساتید کشوری برگزار شود، همچنین شهدای مدافع حرم استان اردبیل در یادواره شهدای منتسب به کانون‌های مساجد به صورت کشوری معرفی خواهند شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل بیان کرد: برگزاری برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت از دیگر دغدغه‌های کانون‌های مساجد است که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته نیازمند تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی برای پیشبرد اهداف در جذب نوجوانان و جوانان به مسجد هستیم.

آمون افزود: هم اکنون بیش از ۱۳۷ پایگاه قرآنی در سطح مساجد استان اردبیل به همت کانون‌ها فعال است که رقابت‌های قرآنی به صورت محلی، منطقه‌ای، شهرستانی، استانی و کشوری برای بازتاب برنامه‌های معنوی این پایگاه‌ها در سال جاری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارهای اقتصادی و کارآفرینی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری نیازمند پیوست اقتصادی هستند تا بتواند جلوه‌های بهتری از تکنولوژی و امکانات را برای نوجوانان و جوانان در بستر مساجد فراهم کند.

کد خبر 6081013

دیگر خبرها

  • برگزاری هفده عنوان برنامه در هفته سلامت حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • برگزاری هفده عنوان برنامه در طی هفته سلامت
  • اسرائیل حمله ایران را باور نمی‌کرد
  • روایتی از حضور رسانه‌ها و موفقیتی که در برابر رژیم غاصب رقم زد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • شبکه گسترده رسانه‌ای توسط نوجوانان در محلات اردبیل ایجاد می‌شود
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی