Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@05:03:08 GMT

نوروزگاههای تهران میزبان مسافران نوروزی می شوند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۶۷۷

نوروزگاههای تهران میزبان مسافران نوروزی می شوند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، گفت: نوروزگاه ها از سوم تا دهم فرودین ۹۸ با اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی، هنری میزبان خانواده‌های تهرانی و مسافران هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «محمدرضا جوادی یگانه»، ضمن بازدید از نوروزگاه ها بر اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب جهت بهره‌مندی همشهریان و هم وطنان در ایام تعطیلات نوروز ۹۸ تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران: از برپایی آئین‌ها و جشن‌های نوروزی در ۴۰ نقطه شهر خبر داد و اذعان داشت که امسال پیاده راه‌های نوروزی و نوروزگاههای فرهنگی، با رویکرد شادی و نشاط افزایی در بین مردم در نقاط مختلف شهر راه اندازی می‌شود.

به گفته جوادی یگانه، نوروزگاه ها از سوم تا دهم فرودین ماه ۹۸ از ساعت ۸ تا ۱۱ شب با اجرای برنامه‌های شاخص فرهنگی، هنری و برنامه‌های ویژه کودکان میزبان خانواده‌های تهرانی و مسافران نوروزی پایتخت است.

وی با اشاره به ولادت امیرالمومنین (ع) و روز پدر گفت طی دیشب و امروز نیز ۵ جشن بزرگ به همراه مناقب‌خانی و مدیحه سرایی به مناسبت میلادامام علی (ع) در پهنه‌های شهر تهران برگزار شد که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن برشمردن برنامه‌های گردشگری نوروزی نیز به اجرای تورهای نیم روزه گردشگری، راه اندازی اتوبوس گردشگری، گردشگری پیاده با عنوان پرسه در شهر، استقرار ایستگاه‌های استقبال نوروزی اشاره کرد.

جوادی یگانه، در پایان از همشهریان و مسافران نوروزی پایتخت دعوت کرد ضمن گشت‌وگذار در تهران و بازدید اماکن تاریخی فرهنگی شهر، در برنامه‌های نوروزگاه‌ها و پیاده راه‌های شهرداری تهران نیز شرکت کنند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف استان بوشهر اعتکاف عید نوروز نوروز اعتکاف ماه رجب چهارشنبه سوری خبرگزاری جشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است

به گزارش خبرنگار مهر، «سید عزت الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: از وظایف حاکمیت تولید است و در واقع این یک شاخص است زیرا هر دولتی که بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است.

وی افزود: بعضی وقت‌ها هم مردم خودشان شاد هستند اما برخی برخورد می‌کنند که جلوی این شادی را بگیرند اما از جمله برنامه‌هایی که مردم را شاد می‌کنند برنامه‌های محلی حوزه میراث فرهنگی است. که در کنار آن رویدادها زمینه شادی فراوانی ایجاد می‌شود.

کد خبر 6086819

دیگر خبرها

  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • افزایش تخصیص اعتبار برای تکمیل بازار جعفرخان بفروئیه
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد