Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوشان ایران با دو مدال روز نخست را به پایان رساندند.

طرفداری- مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا از صبح امروز (جمعه) و با برگزاری مسابقات اوزان 61 و 92 کیلوگرم در شهر اولان‌باتور مغولستان آغاز شد که در پایان رقابت‌های روز نخست ارشک محبی در وزن 92 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت و محمد نامجومطلق در وزن 61 کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، نتایج نمایندگان کشورمان در مسابقات روز نخست به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که هفت نفر حضور داشتند مسابقات در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار شد و محمد نامجومطلق در گروه دو با نتیجه 12 بر یک و ضربه فنی اورازوف از ترکمنستان را شکست داد، اما در کشتی دوم با نتیجه 3 بر یک مغلوب اصیل آیتاکین از قزاقستان شد و به دیدار نیمه نهایی رفت. وی در این دیدار مقابل اولوکبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند. نامجومطلق در دیدار رده‌بندی بار دیگر مقابل اصیل آیتاکین از قزاقستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر صفر وی را شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

همچنین در وزن 92 کیلوگرم که پنج کشتی‌گیر حضور داشتند و مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شد، ارشک محبی در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر آدلت کالتایف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل ویکی از هند با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر 2 آزات گاجیف از ترکمنستان را شکست داد. محبی در کشتی چهارم و پایانی خود با نتیجه 10 بر صفر از سد تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

براساس برنامه این مسابقات رقابت‌های اوزان 57، 65، 74 و 125 کیلوگرم فردا (شنبه) و مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم روز یکشنبه (4 فروردین ماه) برگزار می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز شکست تیلور از زبان بروکس

 مسابقات فینال ایکس به عنوان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آمریکا بامداد روز دوم اردیبهشت‌ماه به پایان رسید.

آرون بروکس پس از شکست دیوید تیلور در گفت‌وگویی به تمجید از جادوگر کشتی آزاد آمریکا پرداخت و بیان کرد: پس از این رقابت به تیلور گفتم که دوستت دارم. او یکی از اولین افرادی است که این رشته ورزشی را آنطور که هست ساخت. این یک موهبت است که نزدیک تیلور بودم و فرصت تماشای کار‌های او را داشته‌ام. تیلور قطعاً در کشتی تاریخ‌ساز شد.

پدیده کشتی آزاد آمریکا به راز شکست تیلور اشاره کرد و توضیح داد: به یاد دارم بعد از اینکه در فینال مسابقات ایکس با هم کشتی گرفتیم، قبل از مسابقه به این فکر می‌کردم که نیازی نیست برای شکست دادنش از او زیرگیری کنم، اما بعد با خود گفتم این بار باید هجومی کار کنم و زیرگیری کنم، چون او قبلا اینگونه باخته بود.

منبع: ایرنا

tags # دیوید تیلور ، حسن یزدانی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • کشتی فرنگی گزینشی المپیک در قاره آسیا| سهمیه ایران کامل شد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • راز شکست تیلور از زبان بروکس
  • دیوید تیلور المپیک پاریس را از دست داد
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه