Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اورژانس کشور، شهادت یکی از نیروهای اورژانس در حمله بامداد امروز اشرار به یک پایگاه اورژانس 115در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، ساعت 00:25 دقیقه بامداد امروز چند نفر از اشرار مسلح با مراجعه به پایگاه اورژانس، در چند کیومتری پایگاه، اعلام تصادف کاذب می‌کنند و شهید عبدالعادی شهدادزهی نیز در حال حرکت به سمت آمبولانس برای انجام ماموریت با شلیک گلوله دچار جراحت می‌شود و در ساعت 02:32 در اثر خون ریزی شدید به شهادت می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرحسین کولیوند در پیامی به مناسبت شهادت این نیروی اورژانس نوشت: «بار دیگر حزن و اندوه، خانواده اورژانس را در بر گرفت.

حمله اشرار به پایگاه اورژانس 115 استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت یکی از خدمت رسانان اورژانس در حین انجام وظیفه شد موجب تاسف و تاثر گردید.در دومین روز از آغاز سال باید در غم از دست دادن این عزیزان به سوگ بنشینیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده بزرگ اورژانس، شهادت این عزیز را به خانواده های داغدار و خانواده بزرگ اورژانس تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن ها صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهدا رحمت واسعه در اعلا علیین مسئلت می نمایم.

روح پاک عبدالهادی شهداد زهی با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و قطعا در شب شهادت حضرت زینب(س) در سفره ایشان از روزی الهی بهره مند می گردد.»

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اورژانس سیستان و بلوچستان شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت

نیکو کلام رئیس بسیج مهندسین استان قم در دیدار خانواده شهید صداقت با بیان اینکه خون شهید محسن صداقت سرآغاز حرکتی برای نابودی اسرائیل شد گفت: شهادت سردار زاهدی و یارانش در ساختمان کنسولگری ایران در سوریه باعث شد تا برای نخستین بار حمله گسترده ایران به اسرائیل شکل بگیرد تا دنیا مقهور قدرت ایران در برابر رژیم کودک کش اسرائیل شود و ابهت پوشالی این رژیم جعلی را به همگان نشان دهد.

وی همچنین وجود شهدایی همچون محسن صداقت که در جوانی الگوی بسیاری از جوانان شدند را نتیجه تربیت صحیح پدر و مادرهایشان دانست و از ان‌ها قدردانی کرد.

شهید «محسن صداقت» از نیرو‌های هوافضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مهندس فناوری اطلاعات بود که در در عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به بخشی از ساختمان سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمله هوایی به یک پایگاه حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح
  • حمله هوایی به یک پایگاه نظامی حشد الشعبی در عراق/ یک کشته و ۶ مجروح
  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید صداقت
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • برادرزاده اسماعیل هنیه کشته شد
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • برادرزاده اسماعیل هنیه در غزه به شهادت رسید
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد