Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@08:54:26 GMT

نماینده ویژه رئیس جمهوری عازم مناطق سیل زده گلستان شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۸۸۳

حسینعلی امیری عصر جمعه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری به منظور رسیدگی به مسائل مربوط سیل زدگان در استان گلستان و تسریع در پیگیری اقدامات لازم در این زمینه، «فرهاد دژپسند» را به عنوان نماینده ویژه خود انتخاب کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان و بخش شرقی استان مازندران به دستورات اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برای رسیدگی و پیگیری مرتب اقدامات و گزارش گیری از استانداران این استان ها اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری اظهار داشت: رییس جمهوری نیز دستور داد امکانات لازم لجستیکی برای رفع مشکلات آب گرفتگی در استان گلستان فراهم و اقدامات لازم برای رفع نیازهای سیل زدگان در این مناطق مهیا شود.

بارندگی شدید روزهای اخیر موجب وقوع سیلاب و رانش زمین و ایجاد خسارات های سنگین به شهرهای 4 استان گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «ثائر الجبوری» عضو یکی از کمیسیون‌های تخصصی پارلمان عراق تاکید کرد که این کشور پنج هزار مورد اقدام نظامی ناقض حاکمیت ملی خود را از سوی ترکیه ثبت کرده است.

وی افزود: در جریان این اقدامات ترکیه ده‌ها تن جان خود را از دست داده‌اند. ترکیه باید به این قبیل اقدامات خود از طریق یک توافق جدید که حاکمیت عراق را تضمین کند پایان دهد.

الجبوری تصریح کرد: نفوذ زمینی ترکیه در داخل خاک عراق بر اساس توافق آنکارا با رژیم بعث صورت می‌گیرد و باید متوقف شود.

وی بیان کرد: پرونده آب نیز که یکی از مهم‌ترین پرونده‌ها محسوب می‌شود باید در جریان سفر رئیس جمهور ترکیه به بغداد حل شود.

پیش از این «یاشار گولر» وزیر دفاع ترکیه اعلام کرده بود که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور به عراق سفر خواهد کرد. این سفر اردوغان به بغداد برای نخستین بار از سال ۲۰۱۱ صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6085228

دیگر خبرها

  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه
  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد
  • سنگ تمام پاکستانی ها برای استقبال از رئیس جمهوری ایران | تصاویر
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد/ سریلانکا، مقصد بعدی
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • اوجی همراه با رئیس‌جمهوری عازم پاکستان شد