Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد - ایرنا - فرماندار اسفراین گفت: 2.5 کیلومتر از 5 کیلومتر محور ورودی اسفراین که هم اکنون دو بانده شده روز جمعه زیر بار ترافیک رفت.

طاهر رستمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ورودی اسفراین از مسیرهای پرتردد و پر حادثه شهرستان اسفراین است که چندین سال است به علت برخی مشکلات این پروژه ناتمام مانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: 2.5 کیلومتر باقی مانده محور ورودی اسفراین تا اردیبهشت ماه امسال به بهره برداری می رسد.
فرماندار اسفراین افزود: ردیف اعتباری پروژه چهار بانده شدن محور بجنورد - اسفراین از سال آینده ملی می شود و از سوی نمایندگان مجلس پیگیری شده که اعتبارات خوبی برای سرعت بخشی به اجرای این طرح، سال آینده اختصاص یابد.
رستمی با اشاره به پروژه های راهسازی در چندین نقطه مختلف این شهرستان گفت: با اجرای
این پروژه ها این شهرستان از بن بست خارج و به شهری پویا و بالنده مبدل می شود که در رونق اقتصادی آن موثر خواهد بود.
وی با بیان اینکه راه بام - دوغایی از جمله مسیرهای ترانزیتی است که از میامی آغاز و با گذر از اسفراین، این مسیر را به مرز باجگیران متصل می کند گفت: در سفر سال گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی، قول تسریع در اجرای این پروژه داده شده است.
رستمی افزود: قطعه ینگجه - بام در طول این مسیر تحویل شده است و 50 درصد از 200میلیارد ریال اعتبار این پروژه در سال 97 تخصیص یافت و 220 میلیارد ریال اعتبار نیز برای سال 98 پیش بینی شده است.
وی افزود: با بهره برداری از این پروژه، مسیر اسفراین مشهد 80کیلومتر و به تهران 120کیلومتر کاهش می یابد.

* آغاز بهره برداری محور ارتباطی اسفراین- شیروان در سال 98
رستمی راه ارتباطی اسفراین به شیروان از مسیر روستای اسطرخی از دیگر پروژه های راه سازی اسفراین ذکر کرد و گفت: از این پروژه فقط سه کیلومتر مربوط به بازگشایی مسیر حسن آباد اردغان باقی مانده است که به شرط تامین اعتبار تا پایان سال 98 به بهره برداری می رسد و سبب کوتاه شدن مسیر اسفراین به مشهد می شود.
وی محور صفی آباد به مشکان در خراسان رضوی را به طول 6 کیلومتر از دیگر پروژه موثر در تسهیل دسترسی به این استان ذکر کرد و افزود: اعتبار آسفالت این محور نیز به خراسان رضوی اختصاص داده شده و پس از تعطیلات نوروز انجام خواهد شد.

* قول 5 هزار میلیارد ریال اعتبار برای راه آهن جوین - اسفراین
فرماندار اسفراین با اشاره به پیشرفت 65 درصدی پروژه راه آهن جوین - اسفراین گفت: این میزان پیشرفت فیزیکی در شرایط سخت اقتصادی کشور کار بزرگی است.
رستمی افزود: برای تکمیل این پروژه ریلی که خراسان شمالی را به راه آهن سراسری متصل می کند در سفر سال گذشته معاون وزیر راه به شهرستان اسفراین قول 5 هزار میلیارد ریال اعتبار برای امسال گرفته شده است.
وی گفت: بهره برداری از راه آهن جوین - اسفراین کمک بزرگی به بخش حمل و نقل و ارتقای سطح اقتصادی شهرستان و استان می کند.
شهرستان 120 هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.
7189 / 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد زير ساختي اسفراين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نقده گفت: با توجه به تردد زائرین اربعین حسینی از محورهای مواصلاتی و لزوم ایمن سازی این محورها در سال گذشته ضمن خط کشی نزدیک به ۲۵۰ کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان در دو مرحله، عملیات شانه سازی در ۴۰ کیلومتر از این محور ها نیز انجام شده است.

ابراهیم رستمی، افزود: شهرستان نقده از لحاظ آسفالت راه های روستایی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و با بهسازی و آسفالت ۳.۵ کیلومتر از این محورها در سال گذشته رتبه دوم برخورداری از آسفالت راه های روستائی در استان را به خود اختصاص داده است و ۱۲۰ کیلومتر از این محور ها تسطیح و رگلاژ شده اند همچنین در سال گذشته با توجه به نیاز شهرستان، یک کیلومتر از محور های مواصلاتی شهرستان روکش آسفالت شد.

وی با اشاره به سایر فعالیت ها حوزه استحفاضی این شهرستان گفت: شانه سازی به طول ۲۳ کیلومتر در محورهای روستائی، شن ریزی ۱۱ کیلومتر از این محور ها، دیگر اقدامات حوزه راهداری در این شهرستان در سال گذشته را شامل می شود.

رستمی اظهار کرد: بازسازی و نصب تابلو علائم هشدار دهنده جاده‌ای به تعداد ۳۴۶ مورد بازسازی و نصب بیش از ۸۰۰ متر گاردریل و تامین ۶ کیلومتر روشنایی محور نقده محمدیار با همکاری اداره برق این شهرستان از جمله فعالیت های مهم این اداره کل در سال گذشته است.

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • خط کشی ۲۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان نقده
  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • ترافیک در ورودی و خروجی‌های مشهد نیمه سنگین است
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • جلسه شورای ترافیک شهرستان پلدشت 
  • بهره‌ برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد مشگین‌ شهر
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر