Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@20:19:12 GMT

امیدهای کشتی ایران، قهرمان آسیا

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۰۴۹

تیم ایران با کسب 4 مدال طلا، 3 نقره و 2 برنز قهرمان رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال آسیا شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پایان این رقابت ها که در شهر اولان باتور مغولستان برگزار شد تیم ایران با 4 مدال طلای میثم دلخانی، امین کاویانی نژاد، مهدی ابراهیمی و محمدهادی ساروی در اوزان 63، 72، 82 و 87 کیلوگرم، 3 مدال نقره پویا دادمرز، محمدرضا گرایی و علی اکبر یوسیفی در اوزان 55، 77 و 130 کیلوگرم و 2 مدال برنز مهدی محسن نژاد و حسن آریانژاد در اوزان 60 و 97 کیلوگرم و عنوان چهارمی محمد الیاسی در وزن 67 کیلوگرم و کسب 202 امتیاز با اقتدار قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تیم ایران تیم های قرقیزستان، قزاقستان، هند و مغولستان به ترتیب با 182، 167، 128 و 120 امتیاز در جایگاه های دوم تا پنجم قرار گرفتند.
امروز در روز پایانی این رقابت ها در وزن 87 کیلو محمد هادی ساروی به مدال طلا دست یافت و در 63 کیلو  میثم دلخانی یک نشان طلا دیگر برای کشورمان کسب کرد، در 55 کیلو هم پویا دادمرز نقره گرفت.

دانلود  اما در آغاز رقابت های کشتی آزاد هم در وزن 92 کیلو  ارشک محبی پس از پیروزی مقابل حریفان برای مدال طلا به مصاف مغلوستان خواهد رفت و در وزن 61 کیلو محمد نامجو مطلق   برای مدال برنز با قراقستان مصاف می دهد. بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت های اوزان 57، 65، 74 و 125 کیلوگرم فردا و مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم یکشنبه برگزار می شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان، امروز عصر و در مرحله نیمه نهایی میثم قشلاقی بوکسور وزن ۸۰ کیلوگرم کشورمان که پیش از این مقابل کاراتبایف ازبکستانی به پیروزی رسیده بود برابر الیاس ماگمادوف از روسیه پیروز شد و به فینال رقابتها راه یافت. وی در دیدار پایانی با نماینده میزبان مبارزه می‌کند.

علی فتحی در وزن ۹۲ کیلوگرم، مقابل توکتوسونلو از قرقیزستان به برتری رسید.وی پیش از این مقابل روشن سولیوف ازبکستانی پیروز شده بود. فتحی در مرحله فینال با بوکسوری از ازبکستان روبه رو خواهد شد.

روزبه صفری نیز در وزن ۹۲+ کیلوگرم که پیش از این الیم بیکو از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل رمضان کارانکوف از روسیه به دلیل پارگی اَبرو و با تشخیص داوران شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود در این رقابتها پایان دهد.

مبارزات فینال اوزان مختلف، فردا دوشنبه برگزار خواهد شد.

مهدی پرویزی، مصطفی ریگی، پوریا عبدالمالکی، دانیال شه‌بخش، علی حبیبی‌نژاد، محمد نورانی، کسری طهماسبی، میثم قشلاقی، سالار رادمرد، علی فتحی و روزبه صفری؛ بوکسورهای اعزامی ایران به این تورنمنت هستند. فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی به‌همراه فونتس و مهدی طلوتی نیز اعضای کادر فنی را در این تورنمنت تشکیل می‌دهند.

کد خبر 6084704

دیگر خبرها

  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • تعداد سهمیه‌های ایران در المپیک به ۳۰ رسید
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم