Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@09:05:54 GMT

قیمت بی ام و در بازار تهران چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۱۱۹

قیمت بی ام و در بازار تهران چقدر است؟

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت خودروهای آلمانی در بازار تهران به شرح زیر است:   برای اطلاع از قیمت روز اتومبیل به  صفحه قیمت خودرو باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.         انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشتی در دنیای اقتصاد | وضعیت بازار شب عید

به گزارش همشهری آنلاین، اسدالله کارگر رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با تاکید بر اینکه میوه و صیفی شب عید تامین است و کمبودی در این زمینه نداریم، گفت: با توجه به شرایط ابتدای سال کمبودی در تامین میوه و صیفی تا پایان سال نداریم و فراوانی بار داریم. مردم در صورت شکایت از قیمت و کیفیت محصولات می توانند با شماره تلفن اتحادیه ۵۵۶۶۲۳۸۰ و ۵۵۶۴۷۷۷۵ یا از طریق نرم افزار بله با شماره ۰۹۰۲۶۶۰۱۷۰۰ با اتحادیه ارتباط برقرار کنند.به گفته او نظارت و بازرسی بر مغازه های میوه فروشی در سطح شهر از ۱۵ اسفند شروع شده و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

همچنین با پیگیری‌های کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق بازرگانی ایران، عوارض صادراتی سیب لغو شد.این تصمیم پس از طرح موضوع مشکلات صادرکنندگان محصولات کشاورزی در جلسه اخیر کمیسیون توسعه صادرات غیرنفتی اتاق ایران اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید

قیمت های جای پارک در تهران در شب عید نجومی شد! | راسته پارکینگ فروشان در بازار تهران اینجاست هیجان خرید ماهی شب عید از بازار | تصاویر از کجا گوشت تنظیم بازاری بخریم؟ | فرایند توزیع گوشت گرم وارداتی تغییر کرد نظارت بر پمپ بنزین ها

محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران نیز اعلام کرد: با اجرای طرح عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران، نظارت‌ها برای مقابله با کم‌فروشی نازل‌های سوخت در استان تشدید شده است.

شهروندان می‌توانند با مراجعه به سامانه «مردم دار» گزارش مربوط به تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و نهادهای ارزیابی انطباق را اطلاع دهند. درگاه الکترونیکی مردم دار به نشانی فوق این امکان را برای شهروندان فراهم آورده تا نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را با الصاق عکس، ویدئو یا صدا در حوزه‌های مختلف از طریق شماره تماس ۱۵۱۷ یا شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ثبت و پیگیری کنند.

پیامک‌های جعلی سهام عدالت

رئیس سازمان بورس با اشاره به جعلی بودن پیامک‌های مربوط به سود سهام عدالت گفت: این پیامک‌ها جعلی هستند و نیاز به پاسخ به هیچ پیامکی نیست. مجید عشقی هشدار داد: سود سهام عدالت با توجه به اینکه کلیه اطلاعات سهامداران سهام عدالت در سامانه‌های بورسی موجود است، به حساب سهامداران واریز می‌شود و اصلا نیاز به مراجعه یا پاسخ به هیچ پیامکی نیست.

رشد ۶ درصدی تولید خودرو سواری

مهرداد خسروی مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت گفت: در سال جاری حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزار دستگاه خودرو در کشور تولید شده است. همچنین از این میزان حدود یک میلیون و ۱۳۲ هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با یک میلیون و ۷۱ هزار دستگاه تولید مدت مشابه پارسال، رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 839627 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار نوروز میوه و تره بار قیمت - میوه

دیگر خبرها

  • سود منطقی قیمت ماهی از مزرعه تا بازار ۳۵ درصد است
  • قیمت سیب و پرتقال تنظیم بازار شب عید اعلام شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۸ اسفندماه / مرزشکنی غیرمنتظره قیمت‌ طلا و سکه در بازار
  • ۷۵۰ تن گوشت بصورت روزانه در استان تهران توزیع می شود
  • واکنش استاندار تهران به صفوف غرفه‌های عرضه گوشت تنظیم بازار
  • قیمت میوه شب عید اعلام شد
  • افزایش ۲۰۰ تُنی گوشت قرمز در استان تهران عرضه را تسهیل می‌کند
  • گشتی در دنیای اقتصاد | وضعیت بازار شب عید
  • حراج سکه تمام سه میلیون زیر نرخ بازار تهران/ ۳۴۰ میلیارد تومان نقدینگی از کف بازار جمع شد
  • مقاومت سکه در کانال ۳۷ میلیون تومان