Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اندیمشک، سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به بروز اختلافات بین اندیمشک و دزفول اظهار کرد: این حادثه تلخی که منجر به فوت سه تن و مجروح شدن عده‌ای از عزیزان شد و عید را به کام مردم تلخ کرد، محکوم می‌کنیم.

 او با بیان اینکه بروز اختلاف و درگیری به نفع هیچکس نیست، گفت: تلاش شد تا فضای عمومی و مجازی شهرستان آرام بماند و جلسات متعددی با روحانیون، نظامیان و مردم در اندیمشک برگزار شد و پیشنهاد کردیم که هیچ یک از تابلوها باقی نماند و بلوار میان اندیمشک و دزفول به بلوار وحدت تغییر نام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی نوری افزود: متاسفانه این موضوع رد شد و مسوولین دزفول اصرار به نصب تابلو داشتند.

 امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه همه در تلاش برای پایان اختلافات هستند، اضافه کرد: از ساعات اولیه تجمع مسوولین اندیمشک سعی در آرام کردن مردم داشتند به گونه‌ای که برخی از مسوولین دچار جراحاتی شدند.

او با قدردانی از تصمیمات شورای تامین ادامه داد: حفظ آرامش مردم امر مهم و حیاتی است و ضرورت دارد با عوامل اصلی این تحرکات برخورد قاطعی صورت گیرد.

امام جمعه اندیمشک توشیح داد: پایگاه های خبری و صفحات اجتماعی که بر این مسیله دامن زدند و هنجارها را شکستند باید مورد بازخواست قرار گیرند.

 حسینی نوری با بیان اینکه نیروهای امنیتی و قضایی به مانند داوران یک مسابقه هستند، افزود:  هنجارشکنان و عوامل درگیری های اخیر دیر کارت زرد دریافت کردند.

او بیان کرد: در هر جای دنیا وقتی داور  بنا نداشته باشد با هنجارشکنان برخورد کند، فضا ملتهب شده و به خشونت کشیده می شود.

 امام جمعه اندیمشک با اشاره  به لزوم پایبندی به قانون اضافه کرد: همه باید به قانون تمکین کنیم و مرجع حل اختلافات باید قانون باشد.

حسینی نوری با بیان رشادت های مردم اندیمشک تصریح کرد: آنچه باعث معرفی اندیمشک است، نه یک تابلو، بلکه بیش از ۱۰۰ دقیقه بمباران هوایی در زمان جنگ تحمیلی است.

 امام جمعه اندیمشک در پایان گفت: مشکل امروز ما نصب یک تابلو نیست بلکه منطقه با مشکلات و معضلات فراوان اقتصادی و اجتماعی درگیر است و مردم باید با هم دلی و آرامش در پی حل ای مشکلات باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه خوزستان دزفول اندیمشک برنا خوزستان درگیری اندیمشک و دزفول نصب تابلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل هنجارشکنی + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا مهدی آماده در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه هنجارشکنی در سطح شهرستان تحمل نمی شود بیان کرد: هنجارشکنی در این شهرستان و اماکن گردشگری آن رصد و برخورد لازم در صورت نیاز به صورت قاطع انجام می شود.

وی همچنین با اشاره به گزارش هایی در مورد هنجارشکنی در برخی مکان های گردشگری این شهرستان افزود: گزارش هایی از هنجارشکنی بر روی پل باستانی دزفول رسیده که دستور لازم برای پیگیری و برخورد با متخلفان صادر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول بیان کرد: شهروندان می‌توانند موارد هنجارشکنی را اطلاع دهند تا بررسی‌های لازم صورت پذیرد.

وی گفت: عوامل فراجا می توانند درباره جرایم مشهود طبق قانون برخورد اولیه را با متخلفان انجام دهند.

دزفول از دیرباز به دلیل داشتن مساجد متعدد، علمای برجسته و فضای فرهنگی آن به دارالمومنین شهره است. این شهرستان به دلیل داشتن جاذبه های گردشگری متنوع تاریخی، طبیعی، تفریحی و فرهنگی یکی از قطب های اصلی گردشگری خوزستان است.

کد خبر 841067 برچسب‌ها خبر ویژه دادستانی

دیگر خبرها

  • مهر و موم باشگاه هنجارشکن در دزفول
  • واکنش به دعوت از صدیقی برای سخنرانی شب قدر
  • یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک بهبهان دستگیر شد
  • سخنان تند دژکام امام جمعه شیراز در انتقاد به وضعیت حجاب گردشگران نوروزی در مساجد تاریخی: دلمان خوش است گردشگر داریم/ فضای شهر را به بازی‌ گرفتند/ در بوم گردی چند جور فسق دارند گزارش می دهند
  • پلمب یک باشگاه ورزشی به دلیل هنجارشکنی + جزئیات
  • برخورد قاطع با هنجارشکنی در دزفول
  • با متصرفین اراضی ملی، قاطعانه برخورد می شود
  • برخورد قاطعانه با متصرفین اراضی ملی در جنوب کرمان
  • برخورد قانونی با گردانندگان ۹ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن در سرخس
  • وزرایی که در سال ۱۴۰۲ از مجلس کارت زرد گرفتند