Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@09:02:04 GMT

باید از استعدادهای درونی کشور به خوبی استفاده شود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۱۴۱

باید از استعدادهای درونی کشور به خوبی استفاده شود

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه یاسوج با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب در نخستین روز از سال 98 گفت: لازم است مسئولان و مردم این بیانات را مرور و بازخوانی کرده و در تحقق منویات معظم له بیش از پیش تلاش کنند.
وی خطر غرب زدگی و نداشتن اعتماد به غرب را از مهمترین محورهای بیانات رهبر انقلاب برشمرد و افزود: بنا به گفته ایشان باید از غربی ها فاصله گرفت چراکه غربی ها حسن نیت و امتحان خود را در قضیه برجام به ملت ایران نشان دادند و چیزی جز خنجر زدن از پشت به ملت ایران از آنها انتظار نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بهبود وضعیت معیشت مردم و اقتصاد کشور را یکی دیگر از محورهای مهم فرمایشات رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان دانست و بیان کرد: رونق تولید مهمترین راهکار و ابزار برای رفع تحریم های ظالمانه دشمنان بوده و شعار سال نیاز به اقدام عملی دارد.
امام جمعه موقت یاسوج داشتن روحیه جهادی و تلاش شبانه روزی مسئولان و مردم را لازمه تحقق شعار سال دانست و گفت: اگر می خواهیم به جنگ نابرابر اقتصادی که آمریکا و هم پیمانانش علیه ایران اسلامی راه انداخته اند برویم راهی جز تکیه بر توانمندی های داخلی،اعتماد و استفاده از ظرفیت جوانان و درون زا کردن اقتصاد کشور نداریم.
حجت الاسلام خاضع رونق تولید را موجب ایجاد اشتغال، رفع بیکاری و افزایش بهره وروی و ثروت اندوزی در کشور برشمرد و عنوان کرد:برای ماندن و یا وارد کردن کارخانجات راکد به چرخه تولید باید مسئولان از وارد کردن کالاهای غیرضرور خارجی که مشابه داخلی دارند جلوگیری کنند و از تولیدات داخل حمایت کنند.
امام جمعه موقت یاسوج به جنایت تروریستی کشتار مسلمان در کشور نیوزیلند در سایه سکوت و بی توجهی سردمداران کشورهای غربی و رسانه های آنان اشاره کرد و ادامه داد: کشورهای به ظاهر طرفدار حقوق بشر مثل همیشه حتی حاضر به اسم گذاشتن این جنایت به نام حادثه تروریستی نشده اما در نقطه مقابل اگر یک نفر در کشورهای آنان کشته شود با به راه انداختن جنگ رسانه تلاش می کنند آن را به حساب اسلام و مسلمانان به دنیا معرفی کنند این در حالی است که مسلمانان از جمله ایران اسلامی با بیش از هفده هزار شهید خود بیشترین قربانی جنایات تروریستی هستند.
وی با تبریک آغاز سال نو و بهار طبیعت گفت: انسان ها هم باید با درس گرفتن از طبیعت به اصلاح امور و تحول درونی خود بپردازند.
9929/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استفاده از ظرفیت امام جمعه موقت ایجاد اشتغال ثروت برجام 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ‌رجبعلی برزویی ‌با اشاره به ابلاغ «آیین‌نامه جذب و پذیرش استعدادهای برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی در دانشگاه فرهنگیان» توسط ریاست‌جمهوری، افزود: هدف از این اقدام مهم، کیفیت‌بخشی به نیروی انسانی آموزش‌وپرورش از طریق ارتقای سطح ورودی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان با تمرکز بر استعدادهای برتر دانش‌آموزی است که طبق آن افراد دارای استعداد برتر ملی در حوزه‌های علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی، هنری، تربیتی، قرآنی و ورزشی اعم از دانش‌آموزان و طلاب، می‌توانند بدون شرکت در کنکور دانشگاه فرهنگیان با قرار گرفتن در فرآیند گزینش و احراز شایستگی‌های تخصصی و عمومی از طریق هیات جذب و گزینش، جذب این دانشگاه شده و معلم شوند.

برزویی تصریح کرد: راه‌یافتگان به المپیادهای ملی و دارندگان مدال‌های کشوری‌؛ برگزیدگان مسابقات رسمی و ملی قرآنی، فرهنگی-هنری و ورزشی؛ برگزیدگان جشنواره‌ها و رویدادهای رقابتی معتبر بنیاد ملی نخبگان؛ جشنواره‌های فنی-مهارتی و المپیاد ملی مهارت و مسابقات رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در سطح ملی، برگزیدگان مسابقات و جشنواره‌های معتبر ملی حوزوی؛ حافظان کل یا قسمتی از قرآن کریم و  دارندگان رتبه‌ زیر هزار کشوری در کنکور افراد مشخص شده در این آیین‌نامه هستند‌ که با رعایت دستورالعمل اجرایی که متعاقبا اعلام می‌شود از این مسیر، جذب دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه فراخوان پس از تایید شیوه‌نامه در هیات جذب و پذیرش دانشجو‌معلمان دانشگاه به صورت رسمی از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی‌ (WWW.CFU.AC.IR) ‌اطلاع‌رسانی گسترده خواهد شد؛ گفت: تلاش می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری این رویداد مهم نظام تعلیم و تربیت، تدوین و عملیاتی شود.

برزویی ادامه داد: در این آیین‌نامه مشوق‌هایی برای استعدادهای برتر پس از جذب در دانشگاه فرهنگیان، نسبت به سایر دانشجویان پیش‌بینی شده است که تفصیل آن متعاقبا اعلام خواهد شد.‌

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • تهران و اسلام آباد؛ فرصت‌های پیش رو برای همکاری
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • با یک آپارتاید علمی از سوی کشور‌های غربی مواجه هستیم
  • اساس طلبگی و تبلیغ داشتن انگیزه است
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • تعاملات اقتصادی با پاکستان به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • ارتقای تعاملات اقتصادی به سطح ده میلیارد دلار با پاکستان
  • دیدار مسئولان شهرستان آستارا با فرمانده سپاه شهرستان