Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@10:55:20 GMT

جنجال والنسیا و بتمن به اوج رسید! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۱۷۵

کمپانی اولید کننده بتمن و باشگاه والنسیا مجادله ای عجیب در مورد لوگوی باشگاه اسپانیایی داشته اند.


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه والنسیا قرار است به زودی از لوگوی باشگاه خود که برای برگزاری جشن صدمین سال تاسیس این باشگاه طراحی شده رونمایی کرده تا از این بعد از این طراحی جدید استفاده کند اما کمپانی دی سی کمیس به لوگوی جدید والنسا معترض شده و آن را تقلیدی از لوگوی بتمن دانسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شرکت شکایت خود را به دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا در مورد بررسی حقوق استفاده از آرم "Bat" ارائه داده اما والنسیا معتقد است آنها سالهاست از این طراحیاستفاده می کنند.

 

 

باشگاه والنسیا در سال 1919 تاسیس شده در حالیکه اولین نسخه از فیلم های بتمن در سال 1939 و 20 سال بعد از تاسیس باشگاه اسپانیایی روانه بازار شده است.

 

همچنین بررسی لوگوی باشگاه اسپانیا در طی 100 سال اخیر نشان می دهد آنها همیشه از تصویر خفاش در لوگوی خود بهره برده و این تصویر طی سالهای اخیر تکمیل شده است که لوگوی خفاش نیز الهام گرفته از مهاجرت این پرنده در قرن شانزدهم میلادی به سواحل والنسیا و ایالت کاتالونیا است.

 

سخنگوی باشگاه والنسیا در این رابطه گفت: "ما هرگز قصد نداریم استفاده از تصویر خفاش را در لوگوی متوقف کنیم زیرا زمانیکه اولین بار بازیکنان والنسیا با چنین آرمی به روی لباس خود بازی می کردند، آنها در ایالت متحده به دنبال شکار گاومیش بودند."

 

والنسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والنسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه نساجی مازندران در خصوص اتفاقات بازی خیبر خرم آباد و دریای بابل در لیگ دسته اول و مشوقین این بازی، اطلاعیه‌ای صادر کرد:

نساجی، نماینده تمام مازندران از غربی‌ترین تا شرقی‌ترین نقطه این خاک در لیگ برتر است. فوتبال‌دوستان بابلی هم بخشی از همین استان هستند و باشگاه نساجی از آنچه در توان دارد برای حمایت از تیم‌های دیگر مازندران دریغ نخواهد کرد. برای نمونه در فصل قبل در همین دیدار مقابل خیبر، پرواز به خرم‌آباد به صورت رایگان برای بابلی‌های عزیز در نظر گرفته شد. شعار نساجی، یک ضربان و یک استان است.

در مورد اتفاقات بازی امروز و حضور بعضی از مشوقین با لباس نساجی در خرم‌آباد، این افراد با هماهنگی تیم خیبر و بدون هماهنگی با باشگاه به انجام این کار پرداختند و این امر به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. نساجی بدون شک پس از بررسی‌های لازم، خاطیان این اتفاق را شناسایی می‌کند و برخورد لازم را در قبال این کار انجام خواهد داد. بار دیگر باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی بابت اتفاقات اخیر از مردم مازندران عذرخواهی می‌کند.»

بوقچی های نساجی در حالی به تشویق خیبر خرم آباد پرداخته‌اند که در فصل جاری لیگ برتر بارها نسبت به انتقاد بقیه تماشاگران بازی‌های نساجی از کادرفنی پیشین این تیم نظیر مهدی رحمتی درگیری فیزیکی داشتند.

کد خبر 6084857

دیگر خبرها

  • بحث برانگیز: لوگوی باشگاه محبوب شما چند ستاره دارد
  • جنجال بزرگ نماوا در سینما؛ واقعا چقدر خرج می‌کنید؟
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • جنجال هوش مصنوعی در انتخابات هند
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • ببینید | جنجال وسط مسابقه؛ آتش‌سوزی در ورزشگاه و حضور نیروهای آتش‌نشانی
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در اف‌ای کاپ: داور به کمک سیتی رفت (عکس)