Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:40:49 GMT

اظهارات کی‌روش پس از شکست ژاپن

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۱۷۸

اظهارات کی‌روش پس از شکست ژاپن

سرمربی تیم ملی فوتبال کلمبیا پس از شکست ژاپن و ثبت نخستین پیروزی‌اش با تیم جدید خود، با رسانه‌ها سخن گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ال تیمپو، تیم ملی فوتبال کلمبیا در نخستین بازی‌اش تحت هدایت کارلوس کی‌روش توانست ژاپن را یک بر صفر شکست دهد و نخستین پیروزی‌اش را با سرمربی پرتغالی به دست آورد.

کی‌روش پس از پایان این دیدار دوستانه گفت: بازی خیلی جدی و نزدیکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خوبی تمرکز کرده بودیم و با گذشت زمان بهتر شدیم تا بتوانیم پیروزی را به دست آوریم. از عملکرد و نتیجه بازی خیلی راضی هستم. در نیمه دوم تهاجمی بازی کردیم تا پیروز شویم.

سرمربی پرتغالی در ادامه اظهار کرد: ما ژاپن را می‌شناختیم و از توانایی‌های این تیم آگاه بودیم. آنها بازی را با قدرت شروع کردند و بازی سریعی را به نمایش گذاشتند. با این حال خود را برای چنین بازی آماده کرده بودیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: تیم حریف به سمت دروازه‌مان حمله می‌کرد و زمانی که توانستیم بازی را کنترل کنیم با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دادیم. شرایط در نیمه دوم کاملاً متفاوت بود. ما بازی را تهاجمی شروع کردیم و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم. در ۴۵ دقیقه دوم بیشتر نفوذ کردیم.

کلمبیا سه‌شنبه در دومین بازی دوستانه‌اش به مصاف کره جنوبی می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال کلمبیا كارلوس كي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم

سرمربی منچستریونایتد با وجود انتقاد از شاگردانش از پیروزی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسنا، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس به سختی برابر  شفیلدیونایتد به پیروزی رسید.

برونو فرناندس مانع از شکل‌گیری فاجعه‌ای دیگر و شاید اخراج احتمالی تن‌هاخ شد. شفیلدیونایتد تا اواسط نیمه دوم در تئاتر رویاها از یونایتد با نتیجه ۲ بر یک پیش بود اما درخشش فرناندس مانع از بروز فاجعه شد و آنها در نهایت با درخشش ستاره پرتغالی خود با نتیجه ۴ بر ۲ قعرنشین لیگ جزیره را شکست دادند تا با توجه به باخت نیوکاسل به رتبه ششم برسند و شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را داشته باشند.

به نوشته BBC، اریک تن ‌اخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: مهم ترین نکته مثبت این بازی اینکه نشان دادیم که توانایی بازگشت داریم. ما دو بار از حریف خود عقب افتادیم اما ناامید نشدیم و هر دو بار به بازی برگشتیم و در نهایت هم توانستیم پیروز شویم. امیدوارم که بتوانیم  فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم.

سرمربی هلندی شیاطین سرخ ادامه داد: نکته منفی هم اینکه به حریف خود اجازه دادیم که به‌راحتی دروازه ما را باز کند و دو بار پیش افتد و این قابل قبول نیست. نباید اجازه داد که تیم در چنین شرایطی قرار گیرد. باید از این بازی‌ها درس گرفت و تلاش کرد که دیگر شاهد تکرار آن نشد با این حال باید بگویم که از کسب پیروزی خوشحالیم. ما نیاز به این پیروزی داشتیم.

تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که آیا هیچ ترس و استرسی در شاگردانش دید، گفت: به هیچ وجه. ما بسیار آرام بودیم. تیم ما فرصت‌های زیادی را خلق کرد و برای کسب پیروزی تلاش زیادی داشتیم. کاسیمیرو در این بازی با آنکه در قلب خط دفاعی بازی کرد اما نمایش بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت/ از حذف ژاپن ناراحتم
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم