Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:16:42 GMT

30 کیلوگرم مواد مخدر در جاده بابامیدان به گچساران کشف شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۲۱۶

30 کیلوگرم مواد مخدر در جاده بابامیدان به گچساران کشف شد

یاسوج- ایرنا- فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 30 کیلو گرم مواد مخدر در جاده بابامیدان به گچساران کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

سردار مهدی انصاری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مقدار مواد مخدر از یک دستگاه خودروی 405 در عملیات ایست و بازرسی ماموران پاسگاه انتظامی این استان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پاسگاه حین بازرسی خودرو های عبوری به یک دستگاه 405 مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
سردار انصاری بیان کرد: ماموران با استفاده از تجربیات فنی و تخصصی خود در بررسی از این خودرو موفق به کشف 30 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه ای جاسازی شده بود، شدند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معرفی2 قاچاقچی دستگیر شده به مرجع قضایی، تصریح کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس استان دنبال می شود.
وی افزود: با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس، از شهروندان خواست بیش از گذشته با ماموران انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
در سال 1396 چهار تن و 696 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.
چهار هزار و 71 کیلو گرم آن ماده مخدر از نوع تریاک و مابقی حشیش، ماری جوانا، هرویین و دیگر انواع مواد مخدر بوده و در این راستا یکهزار و 846 نفر دستگیر، 337 دستگاه خودرو توقیف و 68 باند منهدم شدند.
کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.
9868/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مواد مخدر حوادث كهگيلويه و بويراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: ماموران کلانتری «کوی پلیس» مشهد متهم به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهر را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: در پی دریافت گزارش سرقت‌های سریالی قطعات خودرو در محدوده خیابان «پروین اعتصامی و بلوار جمهوری اسلامی»، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری کوی پلیس با بررسی سرقت‌ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی در اقدامی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش چهار دستگاه کامپیوتر خودرو، سه عدد باطری و ۲ حلقه لاستیک «زاپاس» کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: متهم ۴۰ ساله در بازجویی‌ها و مواجهه با مستندات و ادله کشف شده به ۳۳ فقره سرقت قطعات خودرو در محدوده خیابان پروین اعتصامی، امام رضا (ع)، جمهوری، فدائیان اسلام، شهید عرفانی، احزاب، قباد، مصلی و چمن مشهد اعتراف کرد.

به گفته وی، متهم به دادسرا معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک