Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهرداد بابایی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تلفن 115 اورژانس البرز ساعت 9 صبح امروز توسط یک مرد 43 ساله نگهبان یک روستای فصلی خالی از سکنه در ارتفاعات شهرستان طالقان و مرز محدوده استانی البرز و قزوین به صدا در آمد.
وی خاطر نشان کرد: فرد مذکور با علائم سرگیجه و ضعف شدید از اورژانس البرز کمک خواست که بلافاصله بالگرد اورژانس البرز پس از هماهنگی به سمت محل مذکور که روستای یرک نام دارد به پرواز درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی گفت: پس از فرود بالگرد در مکانی مناسب ، تکنسین های اورژانس هوایی حدود 25 دقیقه پیاده روی در برف با ارتفاع 70 سانتی متر انجام دادند و مرد نگهبان را یافتند .
وی بیان داشت: امدادگران اوژانس این فرد بیمار را به محل فرود بالگرد منتقل کرده و بلافاصله اکسیژن درمانی و سایر اقدامات لازم را آغاز کرده و برای بستری و ادامه درمان در کمترین زمان ممکن
او را به بیمارستان امام علی (ع) کرج منتقل کردند.
گفتنی است که این نگهبان چندی در جریان شناسایی محل فرود بالگرد امداد با خدمات اورژانس هوایی البرز آشنا شده بود.
7410/6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام علی امداد و نجات پیاده روی تلفن درآمد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد:  اتوبوس بندرعباس _ تهران ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور کمربندی یزد دچار واژگونی شد.     در این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند، اتوبوس حامل ۱۵ مسافر بوده( ۱۳ سرنشین و دو راننده ) است.     در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم در صحنه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.     هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان + فیلم
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • (ویدئو) عملیات امداد هوایی برای نجات سیل‌زدگان در عمان
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • تجهیز اورژانس هوایی چهارمحال و بختیاری به بالگردهای روز جهان
  • تجهیز اورژانس چهارمحال و بختیاری به یکی از بالگرد‌های روز جهان
  • امداد اورژانس به مادر افغانستانی