Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ شهردار تهران در گفتگو با سید مناف هاشمی، استاندار گلستان ضمن ابراز تاسف و همدردی با مردم سیل زده این استان، اعلام کرد که مدیریت شهری پایتخت آماده هر نوع خدمات رسانی برای کمک به آسیب دیدگان این حادثه است. 

حناچی طی این تماس تلفنی تاکید کرد که شهرداری تهران آمادگی دارد با ارسال ماشین آلات، تجهیزات و نیروهای امداد رسان آتش نشانی به کمک و یاری شهروندان ‌عزیز استان گلستان در مهار سیل، کاهش مخاطرات ناشی از سیل و بازگشت مردم به زندگی عادی بشتابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا تا ساعتی دیگر نخستین کاروان امدادی شهرداری تهران عازم مناطق سیل زده استان گلستان خواهدشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیل مناف هاشمی حناچی سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان

نیروهای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که چندی پیش با آزادسازی گروگان‌ها در حادثه تروریستی چابهار موجب شادی مردم بلوچستان شدند، حالا در خط مقدم امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، نیروهای سپاه سلمان سیستان و بلوچستان که چندی پیش با آزادسازی گروگان‌ها در حادثه تروریستی چابهار موجب شادی مردم بلوچستان شدند، حالا در خط مقدم امدادرسانی به سیل‌زدگان این منطقه هستند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت درون سازمانی در شهرداری گرگان مطلوب نیست/ گله‌مندی مردم از خدمات‌شهری
  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • میدان‌داری سپاه/ از آزادسازی گروگان تا خدمت‌ به سیل‌زدگان
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد