Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه گذشته سونی بسیاری را با عرضه سه گوشی اکسپریا ۱۰ و ۱۰ پلاس با نسبت ابعاد غیرمعمول شگفت زده کرد. این دستگاه‌ها دارای نسبت صفحه نمایش ۲۱:۹ هستند که برای ایجاد کردن تجربه تصویری سینماتیک طراحی شده است. بر اساس تجربه بعضی از انسان‌هایی که از دستگاه‌های سونی اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس استفاده کرده‌اند می‌شود این را به شما قول داد که کار کردن با این گوشی‌های هوشمند بسیار راحت است و نباید نگران سختی کار با آن باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این را نیز باید متذکر شد که این نوع طراحی و نسبت صفحه نمایش این گوشی برای بعضی از کاربران جذاب نیست و این دستگاه نمی‌تواند توجه آن‌ها را جلب کند.

اما یک گوشی دیگر نیز در این لیست وجود دارد که در بسیاری از شایعات از آن با نام اکسپریا ۱۰ اولترا - Xperia 10 Ultra یاد شده است. به طور معمول هر کدام از دستگاه‌های سونی که پسوند اولترا را از آن خود می‌کنند، بزرگ‌ترین مدل خانواده خود هستند؛ در نتیجه به نظر می‌رسد این گوشی باید بزرگ‌تر از دو نسخه دیگر باشد. با توجه به شایعات و مشخصات فاش شده، Xperia 10 Ultra دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر ۷ اینچی است که یک قاب بالایی نسبتا ضخیم دارد.

اما مسئله اصلی این است که این دستگاه اولترا چه شکلی خواهد بود. اگر در نظر بگیریم سونی برای طراحی این گوشی درست مانند دو مدل دیگر آن پیش رفته باشد باید شکل ظاهری آن شبیه به تصویر زیر باشد. این تصویر را یکی از خبرگزاری‌ها با فتوشاپ ساخته است. در این تصویر گوشی اکسپریا ۱۰ اولترا در کنار اکسپریا ۱۰ پلاس ۶.۵ اینچی و گلکسی S10e که اندازه آن ۵.۸ اینچ است به این شکل خواهد بود:.

اما خارج از بحث طراحی ظاهری، چه چیز‌های دیگری از گوشی جدید سونی انتظار می‌رود؟ از نظر سخت افزاری شایعاتی مبنی بر اینکه این دستگاه پردازنده Snapdragon 710 در درون خود دارد، منتشر شده است. این پردازنده اکسپریا ۱۰ اولترا را به یک گوشی بهتر تبدیل می‌کند. همچنین بعضی از شایعات درباره حضور رم ۶ گیگابایتی و حافظه داختی ۱۲۸ گیگابایتی در این گوشی صحبت می‌کنند. در ضمن قطعا در این دستگاه مانند دو برادر او از دوربین اصلی دوگانه استفاده خواهد شد.

ما مطمئن نیستیم که سونی چه زمانی Ultra را عرضه می‌کند، اما اگر به طور کلی و بر مبنای شواهد موجود بگوییم، با توجه به مقدار شایعات زیادی که در باره این دستگاه منتشر شده است، این اتفاق ممکن است خیلی زود رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: پیش فروش سونی اکسپریا ۱ آغاز شد +جزئیات

انتهای پیام/

اطلاعات گوشی سونی Xperia 10 Ultra

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)

تیم ملی ایران در حالی امروز به مصاف ترکمنستان می​‌رود که آماده​‌ترین مهاجم خود را در اختیار ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم گروه E مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آسیا، امروز از ساعت ۱۸:۳۰ تیم‌های ترکمنستان و ایران در ورزشگاه عشق آباد به مصاف یکدیگر می‌روند.

تیم امیر قلعه نویی اما یک غایب بزرگ دارد و آن سردار آزمون، مهاجم آماده این روزهای تیم ملی است. او که در دیدار قبلی مقابل ترکمنستان مصدوم شد حدود شش هفته دور از میادین خواهد بود تا در کنار علیرضا جهانبخش و مهدی ترابی مصدومان تیم ملی برای دیدار با ترکمنستان لقب بگیرند.

بازگشت باتجربه‌ها به خط دفاع

شجاع خلیل زاده که بازی قبلی با ترکمنستان را به دلیل محرومیت از دست داده بود به احتمال فراوان در بازی برگشت در کنار کنعانی‌زادگان، مدافع گلزن این روزها در قلب دفاع حضور خواهد داشت. در اردویی که احسان حاج صفی حضور ندارد به احتمال فراوان میلاد محمدی مدافع چپ خواهد بود، اما در پست دفاع راست این رامین رضائیان خواهد بود که به ترکیب اصلی باز می‌گردد تا جانشین صابر حردانی شود.

محمد امین حزباوی و سامان فلاح دیگر مدافعان وسط تیم ملی هستند که با وجود پتانسیل بالا، امیر قلعه نویی فعلاً کمتر از آنها در ترکیب اصلی استفاده می‌کند.

ترکیب قابل پیش بینی در میانه میدان

مطابق بازی‌های اخیر ایران به احتمال فراوان سعید عزت اللهی و سامان قدوس قلب هافبک تیم ملی برابر ترکمنستان را تشکیل می‌دهند. در سمت چپ محتمل‌ترین گزینه می‌تواند محمد محبی باشد و در سمت راست با توجه به مصدومیت جهانبخش و غیبت او، شانس بازی به علی قلی‌زاده خواهد رسید تا برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی قرار گیرد. صیادمنش و نورافکن دیگر بازیکنان ایران هستند که احتمال استفاده از آنها در خط هافبک بالا است.

جانشین سردار، معمای ترکیب تیم ملی

شاید پیش بینی جانشین سردار آزمون در خط حمله تیم ملی از بین قایدی و صیادمنش کمی مشکل به نظر برسد، اما با توجه به بازی‌های قبلی و نفراتی که امیر قلعه نویی از آنها استفاده کرده است، به نظر می‌رسد مهدی قایدی به ترکیب اصلی راه پیدا کند تا در کنار مهدی طارمی زوج بوشهری خط حمله تیم ملی را تشکیل دهند.

در هر صورت بعید به نظر می‌رسد امیر قلعه نویی دست به ریسک بزند و از بازیکنان کم تجربه‌ای مثل آزادی، آقایی‌پور یا سحرخیزان در ترکیب اصلی استفاده کند.

ترکیب احتمالی ایران برابر ترکمنستان

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، رامین رضائیان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، محمد محبی، علی قلی‌زاده، مهدی قایدی و مهدی طارمی

کد خبر 739225

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۹ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است!
  • افشای اولین جزئیات درباره گلکسی S25 اولترا
  • از این پس لپ‌تاپ‌ها باید این دکمه را داشته باشند!
  • مرگ احتمالی ۶ نفر در حادثه فرو ریختن پل در بالتیمور
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • رقابت نفس‌گیر آیفون ۱۵ با شیائومی ۱۴ / برنده کدام است؟
  • ترکیب ایران برابر ترکمنستان (احتمالی)
  • چین کم‌مصرف‌ترین و کارآمدترین تراشه هوش مصنوعی را ساخت